Освітні вимірювання в контексті Нової української школи

13 грудня в Міністерстві освіти і науки України відбувся форум «Освітні вимірювання в контексті Нової української школи», учасниками якого були понад сто представників різних установ і організацій, які обговорювали стратегічні питання вибудови освітніх вимірювань в Україні. Відкрила захід Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.

Україна почала масштабну реформу «Нова українська школа» не на порожньому місці, а вже маючи такі ґрунтовні дослідження. Завдяки даним PISA про рівень знань та вміння їх застосовувати на практиці серед учнів своїх країн ми маємо реальні орієнтири реформи. Перевірити наскільки передові практики будуть ефективні в Україні ми зможемо завдяки міжнародним і національним дослідженням якості освіти. У грудні 2019 року ми зможемо подивитися, на якому етапі знаходиться освіта ще до реформації, до ефективного запровадження засад Нової української школи, а через два цикли цього дослідження  з’ясуємо, які суттєві зміни відбулися  в освіті.

З огляду на це, знаковою була презентація україномовного видання книги Андреаса Шлейхера, розробника і куратора дослідження PISA, «Найкращий клас у світі: як створити систему освіти 21-го століття», у якій акумульований досвід близько 20 років досліджень різних освітніх систем, збірник висновків та спостережень про те, які саме механізми роблять шкільну освіту успішною, спонукають дітей до розвитку, а вчителів до творчої праці.

Насиченою програмою форму були передбачені виступи міжнародних і вітчизняних експертів у галузі освіти, серед них: Пасі Рейнікайнен, Альгірдас Забульоніс, Вадим Карандій, Роман Шиян та інші.

З основними результатами першого циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової школи «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти» ознайомила громадськість Тетяна Вакуленко, анонсувавши графік публікацій результатів.

У рамках форуму під час панельних дискусій обговорювалися особливості освітніх вимірювань в початковій школі, підходи до оцінювання математичної компетенції учнів. Варто зауважити, що потреба в інформуванні громадськості про напрацювання з галузі освітніх вимірювань й надалі залишається актуальною.

  

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*