Оптимізм закладений в людській природі

Дослідження вчених із США та Австралії показало: люди схильні бачити у всьому позитивні сторони. Фахівці вивчили 100000 найбільш популярних слів у десяти найпоширеніших мовах світу – англійською, німецькою, французькою, іспанською, португальською, арабською, індонезійською, китайською, корейською та російською. Вони шукали слова в газетах, книгах, фільмах і інтернеті (наприклад, в Twitter), пише The Daily Mail.

Дослідники хотіли з’ясувати, які слова переважають у мовах – “радісні” або “сумні”. Для цього вони попросили носіїв мови оцінити слова за шкалою від 1 до 9. За допомогою математичного аналізу вчені з’ясували: незалежно від культури, люди використовують позитивно забарвлені слова набагато частіше, ніж негативно забарвлені. Невеликі відмінності між мовами все-таки існували. Найбільш “радісними” мовами виявилися іспанська та португальська, а самими “сумними” – китайська, корейська і російська.

Дослідження підтверджує гіпотезу про те, що всі люди підсвідомо схильні до оптимізму. У психології такий феномен називається “принципом Поліанни”. Попередні дослідження показали, що люди часто чекають занадто багато від життя. Наприклад, близько 50% шлюбів закінчуються розлученням. Однак навіть після низки невдалих шлюбів багато хто готовий спробувати знову. Тобто, люди в основному думають, що будуть успішніше і проживуть довше інших.

Шкільне життя

Дослідження вчених із США та Австралії показало: люди схильні бачити у всьому позитивні сторони. Фахівці вивчили 100000 найбільш популярних слів у десяти найпоширеніших мовах світу - англійською, німецькою, французькою, іспанською, португальською, арабською, індонезійською, китайською, корейською та російською. Вони шукали слова в газетах, книгах, фільмах і інтернеті (наприклад, в Twitter), пише The Daily Mail. Дослідники хотіли з'ясувати, які слова переважають у мовах - "радісні" або "сумні". Для цього вони попросили носіїв мови оцінити слова за шкалою від 1 до 9. За допомогою математичного аналізу вчені з'ясували: незалежно від культури, люди використовують позитивно забарвлені слова набагато частіше, ніж негативно забарвлені. Невеликі відмінності…

Оцінити

0

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*