Очікування не розвиває самоконтроль у дітей, показало дослідження

Насправді, тренувати самоконтроль допомагає не очікування, а нагадування про те, чого не варто робити. До такого висновку прийшли вчені з Університету Колорадо. У новому дослідженні взяли участь 150 дітей у віці 3 років. Фахівці хотіли зрозуміти, що саме пригнічує імпульсивну поведінку у дітей, пише The Daily Mail.

Учасники експерименту грали в гру на самоконтроль. Дітям показували кілька білих коробок. Синій квадрат у верхній частині коробки говорив про те, що всередині наклейка, і коробку слід відкрити. Червоний трикутник означав, що коробка порожня, і відкривати її не варто. Добровольці вислухали правила і потренувалися.

Потім дітям показували по одній коробці. Учасників розділили на п’ять груп залежно від того, чи чекали вони чи отримували нагадування. Так, в однієї групи на коробках відразу були квадрати і трикутники, тобто, вони одразу розуміли, чи слід їх відкривати. В іншій групі квадрати і трикутники з’являлися на коробках через якийсь час.

Одним добровольцям нагадували правила, а іншим – ні. На ухвалення рішення у дітей було три секунди. Старші діти помилялися рідше молодших. Вони більше роздумували, побачивши коробку з квадратом. Загалом дослідження показало: нагадування допомагало дітям контролювати свою поведінку. Учасники, яким заздалегідь нагадували правило, рідше відкривали порожні коробки. А очікування не впливало на результати дітей.

Шкільне життя

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*