Аранжування народної музики (7 клас. Музичне мистецтво. Нова програма)
Тема: Аранжування народної музики.
Мета: Ознайомити з поняттям «аранжування традиційної інструментальної народної музики» та з особливостями цього виду аранжування, розглянути приклади аранжування народних танців у творчості композиторів-класиків, ознайомити з творчістю композиторів А.Дворжака та М.Мусоргського на прикладі їхніх творів.
Розвивати вміння учнів уважно слухати інструментальну музику та її аранжування та надавати характеристику музичним образам, порівнювати і спів ставляти твори-оригінали народної музики та їхні аранжування, розвивати вміння виконувати пісні під акомпанемент інструмента та під фонограму.
Виховувати ціннісне ставлення до музичного мистецтва, інтерес до творів композиторів-класиків, повагу та інтерес до творчості А.Дворжака і М.Мусоргського.
Тип уроку: комбінований, урок поглиблення в тему.
Обладнання: музичний інструмент, програвач, ілюстрації до музичних творів та пісні, портрети композиторів А.Дворжака, М.Мусоргського, Т.Петриненка.
Основні поняття для засвоєння: поняття «аранжування традиційної інструментальної народної музики», особливості аранжування народної інструментальної музики.
Твори, що вивчаються на уроці:
- Українська народна пісня-танець шумка у виконанні капели бандуристів.
- А.Дворжак «Словянські танці» № 2 («Українська думка») у виконанні симфонічного оркестру.
- М.Мусоргський Гопак із опери «Сорочинський ярмарок» (перегляд однойменного фільму М.Екка).
- «Україна» (слова і музика Т.Петриненка)
Усі конспекти уроків музичного мистецтва на сайті «Шкільне життя»
Завантажити: Аранжування народної музики (7 клас. Музичне мистецтво. Нова програма) (Розмір: 18.8 KB, Завантажень: 1113)