Психологічний дайджест «Інноваційна діяльність педагогів. Готовність та психологічні бар’єри»
Автор: Коршун Юлія Анатоліївна
Навчальний заклад: Центр практичної психології і соціальної роботи Управління освіти Бахмутської міської ради Донецької області
Психологічний дайджест «Інноваційна діяльність педагогів. Готовність та психологічні бар’єри»
Актуальність: Готовність до інноваційної діяльності педагога є показником його здатності нетрадиційно вирішувати освітні проблеми. Дана стаття знайомить з типами реагування педагогів на інновації, доводить необхідність творчого розвитку сучасного вчителя шляхом впровадження інноваційних технологій в освітній процес.
Мета: розширити та узагальнити знання педагогів з проблеми впровадження сучасних інноваційних технологій в педагогічну діяльність; формувати вміння аналізувати проблему і творчо розв’язувати її; застосовувати різноманітні методи і прийоми у вирішенні поставлених завдань; сприяти формуванню готовності педагогів до інноваційної діяльності та підвищенню інноваційного потенціалу педагогічного колективу; активізувати самоосвітню роботу педагогів у ході навчання і вивчення додаткової психолого-педагогічної, методичної літератури та спонукати до осмислення і більш глибокого вивчення теми.
Ресурси та обладнання: демонстраційний плакат «Олівець інновацій»; 20-ть м’ячів різної якості та різноманітного розміру; демонстраційна таблиця «типи реакцій на нововведення».
Час проведення: 1 година.
Завантажити: Психологічний дайджест «Інноваційна діяльність педагогів. Готовність та психологічні бар’єри» + Сертифікат (Розмір: 414.4 KB, Завантажень: 303)