Лілія Гриневич: Фіни долучаться до розробки інструментарію для моніторингу якості освіти у початковій школі

У межах фінського проекту з підтримки реформи Нова українська школа також розроблятиметьсяінструментарій для ефективного моніторингу якості освіти в початковій школі. Про це йшлося під час зустрічіМіністра освіти і науки України Лілії Гриневич з іноземними партнерами.

«Якісний моніторинг знань в початковій школі є дуже проблематичним, особливо, якщо йдеться про перші класи – дітей 6-річного та 7-річного віку. Банальне тестування тут не підходить – потрібні більшдиференційовані підходи, інакше ви просто не отримаєте достовірної інформації. В багатьох країнах такийінструментарій розвинений, але не у нас, і ми маємо це надолужити», – пояснила Лілія Гриневич.

За її словами, важливо зробити моніторинг якості до реалізації нової школи та після – щоб матиможливість оцінити успіх впровадження реформи. На думку Міністра, особлива проблема полягає умоніторингу якості освіти з іноземних мов, і в цьому питанні потрібна підтримка тих партнерів, які вже давно працюють саме з розвитком мовних компетентностей.

«У нас вже напрацьовано багато методик та інструментів того, як перевіряти рівень володіння мовою у маленьких дітей. Думаю, ми попередньо можемо домовитись про допомогу у розробці моніторингу саме в частині мовних компетентностей», – зазначила  консультант  екзаменаційного департаменту Cambridge EnglishLanguage Assessment в Україні.

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*