Критичне мислення та вміння приймати рішення. Вплив реклами на рішення людини (6 клас. Основи здоров’я)

Критичне  мислення та вміння приймати

рішення. Вплив реклами на рішення людини

Мета: вивчити  особливості  критичного  мислення,  розглянути  прості,  складні та  щоденні  рішення,  проаналізувати  алгоритм  прийняття  зважених рішень,  особливо  тих,  що  стосуються  власного  здоров’я,  дослідити зміст  рекламних  повідомлень  і  вплив  реклами  на  свідомість  людини, розвивати  здатність  критично  мислити,  обмірковано  й  зважено  приймати  рішення,  виховувати  самостійність  та  врівноваженість.

Матеріали  та  обладнання: рекламні  повідомлення з газет  та  журналів,  фото  й  відео

рекламного змісту, окремі аркуші паперу.

Поняття: рішення, критичне мислення, соціальна реклама, комерційна реклама.

Тил уроку: комбінований.

Завантажити: Критичне мислення та вміння приймати рішення. Вплив реклами на рішення людини (6 клас. Основи здоров’я) (Розмір: 59.6 KB, Завантажень: 5)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*