Комп’ютерні ігри розвивають сенсомоторні навички

Їзда на велосипеді або друк на комп’ютері вимагають координації між зором і рухами. В процесі освоєння подібних навичок людина повинна проробити складний шлях від початківця до експерта. Успішно пройшовши навчання, вона, ймовірно, буде здатна виконувати ці завдання, свідомо не думаючи про них, розповідає Psych Central .

Дослідники провели два експерименти. В них взяли участь 18 ґеймерів (тих, хто за останні півроку не менше двох годин грав в шутери від першої особи, принаймні, три рази на тиждень) і 18 осіб, які за останні 2 роки грали мало або взагалі не грали. У першому експерименті учасники, використовуючи комп’ютерну мишу, повинні були утримувати курсор в центрі квадрата, переміщатися по складній траєкторії, яка повторювалася.

Спочатку ґеймери справлялися із завданням не краще, ніж інші учасники. До кінця експерименту результати всіх добровольців покращилися, так як вони запам’ятали складну траєкторію руху мішені. При цьому, ґеймерам все-таки вдалося перевершити інших учасників. Ймовірно, їм допоміг досвід комп’ютерних ігор.

В наступному експерименті дослідники хотіли перевірити, з чим саме були пов’язані результати (з навчанням або з сенсомоторним контролем). Вчені усунули компонент навчання з експерименту. Вони попросили учасників знову відстежувати рухому точку, але в цьому випадку траєкторія руху мішені постійно змінювалася. Цього разу з плином часу прогресу не спостерігалося ні у ґеймерів, ні у звичайних людей.

Мабуть, ключову роль відігравало навчання. Ґеймери вчилися краще, ніж інші учасники. Вчені зробили висновок, що відеоігри в жанрі “екшн”, наприклад, “Сall of Duty” або “Assassin’s Creed” допомагають освоювати сенсомоторні навички. Такі навички мають першорядне значення для деяких вузьких спеціальностей. Прикладом є лапароскопічна хірургія, коли лікар повинен керувати складним процесом через комп’ютерний інтерфейс.

Шкільне життя

Їзда на велосипеді або друк на комп'ютері вимагають координації між зором і рухами. В процесі освоєння подібних навичок людина повинна проробити складний шлях від початківця до експерта. Успішно пройшовши навчання, вона, ймовірно, буде здатна виконувати ці завдання, свідомо не думаючи про них, розповідає Psych Central . Дослідники провели два експерименти. В них взяли участь 18 ґеймерів (тих, хто за останні півроку не менше двох годин грав в шутери від першої особи, принаймні, три рази на тиждень) і 18 осіб, які за останні 2 роки грали мало або взагалі не грали. У першому експерименті учасники, використовуючи комп'ютерну мишу, повинні були утримувати…

Оцінити

0

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*