Інклюзивна освіта

ІРЦ отримали сучасні методики для проведення комплексної оцінки розвитку дітей

Усі інклюзивно-ресурсні центри (ІРЦ) України отримали сучасні методики для проведення комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами  — цьогоріч держава додатково придбала ще 199 комплектів.

Зокрема, це WISC-IV (шкала інтелекту Векслера для дітей), Leiter-3 (міжнародна шкала продуктивності), Conners-3 (шкала оцінювання розладу дефіциту уваги та гіперактивності), PEP-3 (індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей з розладами аутичного спектру) та CASD (опитувальник розладу аутичного спектру).

“Українським освітянам дуже важливо мати в арсеналі сучасні інструменти для глибокої психолого-педагогічної оцінки дітей. Для того, щоб цей процес відбувався професійно і на належному рівні, торік держава закупила 500 комплектів методик, а цьогоріч — ще майже 200. Адже висновок інклюзивно-ресурсного центру має бути максимально зрозумілим для інших педагогів, які будуть працювати з дитиною надалі, складати для неї індивідуальну програму розвитку”, — зазначила Міністр Ганна Новосад.

Вона також додала, що робота ІРЦ повинна відповідати світовим стандартам психодіагностики та індивідуальним запитам кожної родини.

Варто зазначити, що протягом 2019 року для фахівців ІРЦ було проведено відповідне навчання цим методикам.

За його результатами 507 педагогів отримали сертифікати міжнародного зразка, внесені у світовий реєстр психологів та здійснюють професійну діагностику дітей з особливими освітніми потребами . У 2020 році планується додаткове навчання фахівців, які нещодавно тільки отримали комплекти методик.

Нагадуємо, що реєстрація для проходження сертифікації триватиме з 15 до 31 січня включно.

  
Back to top button