Життєвий і творчий шлях французького поета Ґійома Аполлінера (11 клас. Зарубіжна література)
ТЕМА: Життєвий і творчий шлях французького поета Ґійома Аполлінера. «Лорелея», «Міст Мірабо», «Зарізана голубка й водограй»
МЕТА: допомогти учням з’ясувати етапи життя й творчості поета, його естетичні погляди, риси модернізму й авангардизму; розвивати навички виразного читання, аналізу ліричних текстів, висловлення своїх уподобань і вражень; виховувати гуманістичний світогляд, несприйняття війни та розбрату між людьми.
Усі уроки зарубіжної літератури на сайті «Шкільне життя»
ОБЛАДНАННЯ: портрет письменника, видання творів, ілюстративні матеріали, каліграми.
ХІД УРОКУ
І. Мотивація навчальної діяльності учнів
Учитель.
Ґійом Аполлінер, із творчістю якого ми будемо знайомитися на уроці, — французький поет-авангардист, поет-новатор, якому належить низка художніх відкриттів у європейській ліриці. Нерідко його новаторство розглядають на формальному рівні, маючи на увазі відмову від пунктуації, створення віршів-каліграм, наповнення фольклорних жанрів сучасним змістом. Але суть поетичної реформи Аполлінера значно глибша. Він запропонував новий підхід до розуміння поезії, уважаючи її засобом «пізнання життя й людського “Я”». «Ні, не варто шукати сум у моїй творчості, а лише саме життя, постійну, усвідомлену волю до життя, до розуміння, до знання його і вираження цього знання»,— писав Аполлінер.
Завантажити: Життєвий і творчий шлях французького поета Ґійома Аполлінера (11 клас. Зарубіжна література) (Розмір: 19.8 KB, Завантажень: 526)