Бажання вчитися передається у спадок

Психологи з Коледжу Голдсмітс і Університету Огайо вивчили більше 13 тисяч близнюків у віці від 9 до 16 років з Великобританії, Канади, Японії, Німеччини, Росії та США. Дослідники виявили, що приблизно на 40-50% відсотків мотивація до навчання залежить від генетичних факторів, пише The Daily Mail.

Фахівці були дуже здивовані результатами. Вони вважали, що соціальні чинники, наприклад, вчителі та батьківське виховання, впливають на бажання вчитися набагато сильніше. Так, не варто поспішати з висновками і звинувачувати у відсутності мотивації у дітей педагога або самої дитини. За словами вчених, їх висновки не означають, що існує певний ген, відповідальний за любов до навчання.

У створенні мотивації до навчання, швидше за все, бере участь безліч генів. Їх взаємодія з навколишнім середовищем теж грає важливу роль. А ось дослідники з Стенфордського Університету впевнені: якщо заохочувати навчання та мотивацію людей, продуктивність їх роботи сильно підвищиться. Думка, що все закладено в генах, ускладнює навчання.

Шкільне життя

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*