1 клас. Тематичні тижніУсі уроки початкова школаФайли

Роль роботів у житті людини (1 клас. Ранкова зустріч)

Автор: Борисович Олександра Ярославівна

Навчальний заклад: Коростівський ЗЗСО І-ІІ ступенів Стрийського району

Роль  роботів  у  житті  людини

                                             Хід  заняття

       І. Ранкова  зустріч (Діти  встають  в  коло)

– Давайте  привітаємося  з  нашими  гостями  й  один  з  одним.

а)  -Доброго  ранку , доброго  дня,

Бажаєте  ви  і  бажаю  вам  я.

Хай  плещуть  долоньки,

Хай  тупають  ніжки,

Кивають  голівки,

І  сяють  усмішки.

Доброго  ранку, доброго  дня.

Даруєм  серця  вам  і  добрі  слова!

-Не  забуваєм  називати  один  одного  тільки  по  іменах  і  говорити  якомога  більше  добрих  слів.

б)  -А  зараз  я  пропоную  вам  гру  «Вірю/не  вірю».  Я  буду  говорити  фрази, які  стосуються  теми  тижня  «Техніка, яка  нам  допомагає». А  ви, якщо  згодні, плескайте  в  долоні, якщо  не  згодні- тупотіти  ніжками.

Будьте  уважними!

                                                                  Гра  «Так  чи  ні».

Пилососом  чистять  килими

– Комп’ютер – предмет  неживої  природи

– Відро  та  віник –  це  техніка

-Холодильник  призначений  для  зберігання  продуктів

–  Пральна  машина  пере  одяг

– Кондиціонер  миє  посуд

– Автомобілем  кермує  шофер

– Літаком  керує  моряк

– Комп’ютер – це  техніка

– Феном  сушать  й  укладають  волосся

– Електрочайник  охолоджує  воду

– Телевізор – це  рукотворна  річ

– Телефон  служить  для  зв’язку  й  спілкування

– Машинка – це  іграшка

– Ноутбук – це  техніка

– Техніка  допомагає  людям

в)  «Календарик  настрою»

З  яким  настроєм  ви  прийшли  сьогодні  до  школи?  Покажіть  смайлика.

Наприкінці  дня ( уроку) ми  повернемося  до  нашого  «Календарика  настрою»  і  той, хто  був  сумний, я  думаю, обов’язково  покращить  свій  настрій.

На  вас  сьогодні  чекає  цікава  зустріч  із  відомим  та  невідомим. Ми, навіть, зазирнемо  у  майбутнє.

г)  Загадка

-Відгадайте  загадку  і  ви  дізнаєтеся  про  що  піде  мова  на  уроці.

Сам –  металевий,

Мозок – електричний.    (Робот)

(Вчитель  показує  іграшку  робота)

ІІ. Повідомлення  теми  та  завдань   уроку

  • Отже сьогодні  ми  будемо  говорити  про  робототехніку , про  роботів  та  їх  значення  в  житті  людини.
  • Хто цікавиться  роботами? (поплескати)
  • Хто дивиться мультфільми ,фільми про роботів? (постукати по парті)
  • У кого  є  іграшки  робота?(підніміть  руки)

ІІІ. Робота над засвоєнням матеріалу

Розпізнавання  природних  та  рукотворних  (штучних)  об’єктів.

Гра  «Вилучи  зайве»

(на  дошці – 2  малюнки)

  • група об’єктів:

«зайве» – сонце (предмет  природи).

Інше – рукотворні  речі (техніка)

  • група об’єктів:

«зайве»- робот (рукотворна  річ)

Інші  предмети – об’єкти  живої  та  неживої  природи.

Висновок:  Робот – це  рукотворна  річ, складна  техніка. Яка  допомагає  людині. Наука, яка  займається  роботами – робототехніка.

-Зараз  ми  будемо  конструкторами  роботів.

Конструювання (моделювання)  робота  (на  дошці – по  групах)- 6  деталей.

Роль  роботів  в  житті  людини

  • Дізнатися, яку роботу  можуть  виконувати  роботи  нам  допоможуть  малюнки- картинки (завдання  в  парах)
  • Робот поливає  квіти, грає  на  музичних інструментах, на  службі у  військових, грає  в  шахи, грає  у  футбол, чистить  килими, готує  їжу, миє  скло, допомагає  робити  складні  операції. Подає  чашки, на  заводах    ….

Висновок : Робототехніка  допомагає  людям  в  житті  , полегшує  працю  людей.

Цікаві  факти (найпопулярніші  сучасні  роботи: побутові, спортивні, Роботи-Андроїди, роботи  Тварини)

З’являється   робот – математик

  • А даний  робот – гарний  математик. Я  назвала  його  Пружинка. Він  отримав  завдання  і  ви  зараз  озвучите  відповіді. Відповідаємо  швидко. Чітко  й  правильно. (завдання  дається  по групах – причіпається  до  малюнка  робота)

Наприклад:

-Назвати  і  показати  відомі  геометричні  фігури, з  яких  складено  робота.

–  Які  числа  пропущено?

– Порівняти  числа

– Скласти  приклад  на  додавання (читають  по-різному)

– Яку  фігуру  можна  утворити  з  6, 3, 4  паличок?

– Склад  числа  6.

  • Я думаю, про  такого  робота – помічника  у  навчанні  мріє  кожний  школяр. Можливо настануть  часи, коли  роботи  так  тісно  ввійдуть  у  наше  життя, що можна  буде  з  ними  й  дружити. Зрозуміло, що  вони  ніколи  не  замінять  людського  спілкування.

Пісня  про  дружбу (дівчатка   співають, хлопці  виконують  рухи  роботів)

«Подорож   у  майбутнє»

-Закрийте   на  хвилинку  очі. Уявіть. Що одного  казкового  вихідного  ранку, коли  ваша  сім’я  ще  спала. На  вашій  кухні  з’явився  робот…

– Пофантазуйте, що  могло  би  відбуватися  на  вашій  кухні? (зошит  с. 63)

( Робот   помив  посуд, який залишався, розставив його  по  полицям; протер  скло  на  вікнах;помив  підлогу,витер  пил: закип’ятив  чай-кофе; зробив  бутерброди ; приніс  чашки  з  бутербродами  в  спальну  кімнату  тощо.

  • Можливо саме  ви  будете  конструкторами  таких  чи  інших  роботів, конструкторами  найсучаснішої  техніки.( зошит  с. 64)
  • А на  сьогодні  ви  можете  конструювати  роботів  із  самих  різних  матеріалів: із  коробочок, із  банок, із  лічильних паличок, із  гем. фігур, із  кубиків, з  деталей  конструктора  « Лєго»  тощо (розгляд  малюнків)

ІѴ.Рефлексія

-Про  яку  техніку  ми  сьогодні  з  вами  говорили  на  уроці?

-Що  найбільше  сподобалося  й  запам’яталося?

-Про  що  розкажете  батькам, коли  будете  всією  сім’єю  сидіти  за  столом  на  кухні?

-З  яким  настроєм  закінчуємо  урок? (смайлики)

Завантажити: Роль роботів у житті людини (1 клас. Ранкова зустріч) + Сертифікат (Розмір: 356.7 KB, Завантажень: 79)
Back to top button