Перший урок «Ми маємо бути зрозумілі Європі, а Європа – нам!» (7-8 класи) + Презентації

Автор: Зубчевська Наталія Богданівна

Навчальний заклад: Новосілківська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Тема: «Ми маємо бути зрозумілі Європі, а Європа – нам!».

Мета: поглибити знання учнів про Європу;  довести, що Україна є частинкою європейської цивілізації; виховувати повагу до сусідніх європейських держав, заохочувати школярів до вивчення історії, культури, традицій європейських держав та України; виробляти навички швидкого мислення, роботи з додатковими матеріалами.

Обладнання: карта Європи та України, необхідні реквізити для проведення конкурсної програми.

Форма проведення : пізнавально – розважальна гра.

Категорія учасників: середні класи (7-8 кл).

Завантажити: Перший урок «Ми маємо бути зрозумілі Європі, а Європа – нам!» (7-8 класи) + Презентації + Сертифікат (Розмір: 8.5 MB, Завантажень: 2874)

5 коментарі

  1. Бачу, Катю, що Вам усе набридло. А пішли на пенсію? На жаль, це тепер не можливо у ближчому майбутньому. Збирайте томати, будемо закатувати… Бідолашні вчителі, висмоктують зі свого мозку розробки, щоб обов’язково була публікація раз на рік, хоч помри.

  2. Тексту буде багато. Почну без вступу. Моєе трохи прямолінійно, але вже як написалось. не для гороно ж пишу.
    1.Як на мене, оцей “місток” слушний у початковій школі, а не у 7-8 класі, де діти давно реалісти і через рік випорхнуть у реальне життя, де їм не казочки будуть розказувати.ІМХО
    “Подивіться, сьогодні до нас з вами завітав голуб (демонстрація паперового голуба), але він незвичайний, він з Країни Знань. І приніс він нам дивну гілочку із написом «Європа». ”
    2. Після слів стор. 3 “Де вона знаходиться? (Європа)
    (висловлювання дітей)” – явно видно, що вчитель перетягує на себе ковдру під назвою ” я єдине джерело знань” . з чого висновок, що діти мають той багаж знань? бо вчитель то у рота поклав своїїм монологом під назвою “доповнення вчителя”? те, що вчитель розказав- то ще не багаж знань, бо багаж знань у приміненні тих знань.

    3. Вивести на тему можна узявши малюнок дівчини Європи, фото супутника Юпітера, фото острову між Африкою і Мадагаскаром, карту Європи і запитати дітей, що ці речі об/єднує. Глянувши на карту Європи (вона повинна бути підказкою (бо найпростіше), і якщо діти не вирішять ребус, то вчитель повинен почати саме з неї підказувати), діти повинні вийти на назву “Європа”. а потім вже можна спросити про кожну картинку окремо САМИХ ЖЕ ДІТЕЙ. (і якщо діти щось не повно розказали, або вчителютреба укласти у голови саме такі знання, то можна зробити скриньку-підказку (Назвем ВІкіпедія, у якій будуе більш розширена інфа про об/єкти) і запропонувати їм витягти листочок і прочитати про об/єкт у голос для всіх. Таким чином, ви 1.спонукаєте дітей до пошуку інфи (у Вікіпедії, або скажімо, поза книжкою, головне “я знаю, де знайти інфу, якої мені не вистачає), 2. вони все роблять самі 3. вчитель направляє, що і повинен робити вчитель сучасної школи).

    4. “Ми дуже часто чуємо з екранів наших телевізорів такі слова, як “Європа. Європейський союз. Майбутнє України.” Але що вони значать? Що таке Європа? Де вона знаходиться?”
    Якщо іти за моїєю пропозицією розігріву, то “де Європа на карті?” вони вже знають з “ребусу”, Також знають, що означає слово “Європа” і що ще цим словом називється у світі. ще я б додала занння з етимології слова “Європа” – «широкоока»(грец), «країна заходу, або темна», «захід сонця», (Вікіпедія).
    Тепер можна запитати “що означає Європа саме для самих дітей” , бо вони то чують по тв і усе те, що пані автор у себе у реченні написала.і ось тут ідуть висловлювання дітей особисті власні почуття, переварена ними ж інформація, отримана звідусюди, або не отримана. їхня власна рефлексія.

    5. “Сьогодні своїми розповідями про Україну ми з вами допоможемо європейцям краще пізнати нашу Батьківщину, а також познайомимо їх з визначними місцями рідного краю.” – А НА УРОЦІ ПРИСУТНІ ЄВРОПЕЙЦІ? так цей урок не для українського школяра? ” – І У ПОДОРОЖ ЧОГОСЬ ВИРУШИЛИ ЄВРОПОЮ. мостика немає, або речення тут недоречне.

    6. стор4. яку ціль прислідує вчитель вставкою “чи знаєте ви що…”? тобто знову монолог вчителя. А чого не зробити у вигляді загадок? – вчитель просто не називає (або ще краще учні розбирають листочки з загадкам і самі читають, інші показують на карті) країну, людину, феномен. ( у дужкахте, що треба викинути у версії для дітей)
    1. 307 років тому у 1710 році (українським) гетьманом Пилипом Орликом було проголошено «Конституцію прав і свобод Запорізького війська», яка і стала першою в історії Європи Конституцією.
    2. (Швейцарія – )це європейська країна, яка славиться виробництвом годинників. і.т.д.

    Тепер про відповідність теми, мети і матеріалу уроку:

    виробляти навички роботи з додатковими матеріалами. – ДІТИ ПОВИННІ зробити свій наочний матеріал – колаж з визначних пам/яток країн, які вони вже відвідали чи хочуть відвідати “безвізовий режим – куди б я поїхав за новими враженнями?” а не голубів. до чого вони тут взагалі? тема миру у темі про Європу – у мене якось виникає такий посил: що Європа нам не достатньо допамагає у нашій вінйі, то треба нагадати про то тій Європі?
    якщо вже робити прив/язку Україна – Європа – пошта, то як на мене, краще розказати про сучасну Укрпошту, яка має тепер сучасний логотип ЯК У ЄВРОПІ поштові організацї – поштовий ріжок, і там якраз розкривається тема ще однієї “спільності” України і Європи. і ось тут і можете відправляти листи, (але не голубом.)
    виробляти навички роботи з додатковими матеріалами. – ДІТИ МОЖУТЬ зробити свій наочний матеріал САМІ – колаж з визначних пам/яток країн, які вони вже відвідали чи хочуть відвідати “безвізовий режим – куди б я поїхав за новими враженнями?” Ось що у них повинно залишитись після уроку колаж, а не голуби!!!

    у меті уроку стоїть” довести, що Україна є частинкою європейської цивілізації;” – де воно? (наприклад – безвізовий режим – нас узяли у частинкою цивілізації – це не доказ???) і крім того це віповідає тематиці тв і люди про то на вулиці говорять.
    Ми – європейці,
    Ми – сильна держава,
    А разом з Євросоюзом
    Нам повага і слава.
    виховувати повагу до сусідніх європейських держав – яким чином? – просто знаннями про країну?

    Гра Соняшник – може чудово переродитися У ” ПУТІВНИК УКРАЇНОЮ”, “Путівник Миколаївшиною” а не бути МЕРТВою ПРЕЗЕНТАЦІєю, яка НЕ МАЄ ФУНКЦІОНАЛУ, до якого закликано на початку уроку “ми з вами допоможемо європейцям краще пізнати нашу Батьківщину, а також познайомимо їх з визначними місцями рідного краю.”

    Моє бачення:
    На цьому уроці ви дізнаєтеся, як допомогти європейським туристам краще пізнати Україну і нашу Миколаївщину. – тобто сюди входять знання історично-георгафічні про пам/ятки України (що є в уроці), знання про історично-географічні пам/ятки Європи (володаючи ціма знаннями діти зможуть примінити допустимо прийом аналогії -наприклад “це у нас така будівля, як у вас то-то (іноземні туристи можуть інколи “зависнуть”, бо не розуміють про що їм кажуть, і зможуть поговорити про Європу в цілому) – у році не розкрито і навички, як то тим туристам то усе подати – у вигляді путивника наприклад.(чого уроці не має, але у темі заявлено).

    Дякую, що дочитали до кінця. :) можете кидатись помідорами :)

    • Богданівна

      Шановна пані Катерино! Дякую за ваш коментар. Даю відповідь на ваше запитання звідки діти мають певний багаж знань. По-перше, учні семикласники в 6 класі вивчали на уроках географії вивчали розділ географічні відкриття, де отримали відомості про географічні подорожі та дослідження нашої планети, про відомих людей (мореплавців та мандрівників, які здійснили видатні географічні відкриття в різні епохи). В 7 класі учні вивчають материк Євразію і працюють над проектами “Подорожуючи країнами Європи (Азії). Тому знаю, що учні нашої школи мають певний багаж знань і про Європу і про європейські країни. З приводу фото, то вони є на основній презентації, яку на жаль я не скинула. Дякую за колаж “Визначні памятки України”. А з приводу вікторини, то я думаю і так зрозуміло, що прописи, то не для дітей. А загалом, скільки людей, стільки й думок. Кожен, хто завантажив матеріал і захоче його використати буде його змінювати під себе ( бо у кожного вчителя свй стиль роботи), під своїх учнів. Всім зичу здоров я, добробуту, щастя, творчого натхнення.

      • Наталіє Богданівни, а ви не розчаровуйтеся! Все, що не робиться, все на краще! Ви – молодець! Уже саме бажання поділитися своїм досвідом – варте поваги. А коли прислухається до порад, то все буде ще краще! Дерзайте!!!!!

    • Гарний коментар,Катю. Відчувається, що дитина для вас не таємниця, а рівноправний друг, товариш, соратник. Я би хотіла, щоб у моїх дітей була така вчителька. Всього вам найкращого

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*