Сценарій до Дня працівників освіти “Урок для вчителів”

Автор: Коста Юліанна Іванівна

Навчальний заклад: Королівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Виноградівської районної ради

Сценарій до Дня працівників освіти “Урок для вчителів”

Звучить мелодія вальсу

1. Вальс надії виколисує осінь,
А у пам’яті плаче прощальна струна:
«Ми Вас любим і шанобливо просим:
Хай цей вальс крізь літа в Вашім серці луна!»

2. Доброго дня Вам, шановні вчителі! Поволі падає золоте листя і вкриває задуману землю розкішним пухнастим килимом, у якому ніби загубилися Ваші ніжні усмішки. Вони, як маленькі натомлені сонця, розсипаються міріадами грайливих блискіток і наповнюють радістю серця усіх Ваших учнів.

1. Цей день – день Вашого професійного свята – дарований щедрою осінню в знак щасливої долі.
Цей день, осяяний сотнями щирих усмішок вдячних учнів, належать вам, дорогі вчителі!

2. У першу неділю жовтня у Вас професійне свято.
Сюди ми прийшли сьогодні сердечно Вас привітати.
Учитель – це наша совість, взірець у житті єдиний,
Без нього життєва повість не пишеться у дитини.

1. Не має свого він часу, життя його – тільки школа.
Учитель – це дружні класи, із радощами і болем.
Від перших навчальних кроків до випуску й атестатів,
Одинадцять довгих років, для нас ви – як мами й тата.

2. О, рідний, любий вчителю наш ласкавий,
Дбайливий друже наш із юних літ.
Ми Вам слова принесли величаві
І наш учнівський радісний привіт.

(Пісня «І навіть берізка біля школи»)

  1. Дорогі вчителі! В цей осінній святковий день ми проведемо для Вас вітальний інтегрований урок з різними формами навчальної і виховної роботи. (Лунає дзвінок на урок.)
  2. Доброго Вам дня і приємного настрою!!!
  1. Як заведено у Вас, вчителів, ми спочатку теж оголосимо тему і мету сьогоднішнього уроку.
  1. Отже, тема уроку: «Вчителем бути чи не бути».
  1. Мета уроку: у доступній формі донести до свідомості учителя те, що він Учитель з великої букви, сформувати вміння правильно відпочивати, продовжити розвивати терпіння, виховувати почуття такої любові та поваги до себе, як до своїх учнів. Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
  1. Дорогі вчителі! Щоразу на початку уроку ви визначаєте кількість присутніх і відсутніх учнів. Дозвольте і нам зробити певні соціологічні висновки.
  1. Отже, загальна кількість вчителів у нашій школі –52.

Із них 47 є представниками жіночої статі, а 5 (п’ятеро)  ̶  чоловічої. Як ви думаєте, про що говорить цей факт?

  1. Беззаперечно це свідчить про дискредитацію чоловіків в народній освіті.

 

  1. Так, це трохи сумний факт. Тому, щоб трошки підняти вам настрій оголошуємо перший етап уроку – актуалізація опорних знань.

На прилавках книгарень уже давно користується широкою популярністю короткий педагогічний словник. Просимо вчительську громадськість не забувати такі основні професійні терміни:

ШКОЛА – це певним чином організована сукупність цеглин, скла й профілю, наповнена учнями, учителями, партами й іншим інвентарем.

ЖУРНАЛ – сукупність аркушів у клітинку, що сприяє засвоєнню шкільної премудрості шляхом занесення оцінок.

ПРИБИРАННЯ ШКІЛЬНОЇ ТЕРИТОРІЇ – комплекс заходів із псування шкільного інвентарю, витоптування газонів і вкорочування життя класного керівника.

ОСТАННІЙ ДЗВІНОК – звук, який видається зменшеною копією церковного дзвону, що сповіщає шкільних парафіян про прийдешнє пришестя царства небесного (у просторіччі  –  відпустка) та що виганяє із школи бісів… на канікули!

А  ДІТИ, за неперевіреними даними,  ̶  найбільше багатство.

  1. Ми повторили визначення основних шкільних понять і переходимо до наступного, мотиваційного, етапу уроку.
  2. Думаю, всім завжди цікаво знати своє майбутнє. І хоча в гороскоп уже давно ніхто не вірить, та, гортаючи сторінки преси, очі мимоволі шукають свій знак зодіаку. Звичайно, якщо там написано щось приємне, то подумки говоримо собі: «Правда, правда!». А якщо прогноз нас не влаштовує, то тихенько бурмочемо під ніс: «Та ну його, цей пустий гороскоп»
  3. А сьогодні – особливий випадок. У нас в гостях гадалка із «6 кадрів».

(Мелодія із «6 КАДРІВ»)

Із-за сцени:

  • Ану лишіть мою ванну в спокої, антихристи!!!

Вибігає на сцену:

  • Куди я попала? Дівчатка, де я? Діти… Вчителі… Сцена… Я що в актовому залі, в школі?

Повертається до напису «З Днем учителя»:

  • День Учителя? Справді, я тут мала розказати вчителям про їхнє майбутнє. Тож почнемо.
  • Овни. Цей навчальний рік буде для вас успішним. А коли він для вас був не успішним? Все йде за Вашим планом. Навіть навчальний план Міністерство освіти коректує під Ваш власний. Ще б тільки учні клопотів не приносили… Та це вже буде занадто: порушення природного балансу. Так що з учнями прийдеться повозитися. Але хіба для Вас це новина?
  • Тільці. В цьому навчальному році Вас очікують серйозні зміни: Ваші учні вже підросли, на зміну випускникам прийшли нові діти, які слухатимуть Ваші пояснення дуже уважно. Також ви станете кращою опорою для ваших колег в серйозних справах. Проте постарайтеся не витратити всі сили на роботу, а хоча б іноді піддавайтеся світським принадам.
  • Близнюки. Чекайте постійної навали інспекторів райвно, завуча, батьків, їхніх друзів та сусідів. Можете для них скласти графік відвідувань. Але за окрему плату можете пропускати  й без черги.
  • Раки. Стримуйте емоції на уроках, інакше вони звільняться і розбіжаться по класу. На їх шум може завітати директор, що негативно вплине на стан здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу.
  • Леви. Фінансові проблеми найкраще вирішувати шляхом позичання грошей у знайомої профспілки. Якщо її не виявиться дома, можете сміливо не вчити на завтра уроки.
  • Діви. Який би предмет Ви зараз не викладали, будь ласка, підучіть ще одну іноземну мову. Вона стане в пригоді для спілкування за кордом. Яким чином ви туди потрапите? Зірки про це мовчать. Але до літніх канікул підготовте закордонний паспорт, бо він обов’язково знадобиться.
  • Терези. У цьому році Ви знову зупинитеся перед складним вибором: отримати звання «Вчитель року», всі сили віддаючи школі, чи нарешті погодитися на привабливі пропозиції профспілки і здійснити екскурс по найвизначніших курортах нашої держави (хіба ж ви не заслужили цього за багаторічну працю?). Тож вибір за Вами: або Ви працюєте і Вам аплодують, або ж Ви відпочиваєте й аплодуєте … профспілці.
  • Скорпіони. Дайте відпочинок язику. Стримуватись буде нелегко, а тому і не стримуйтесь. Колеги вас вірно зрозуміють і самі підкажуть, коли замовкнути.
  • Стрільці. Чергове осіннє підвищення цін та невиплата зарплати вплине на ваші справи. А тому тихенько сховайте від фізруків свистки. Хай вони не свистять, бо не буде грошей.
  • Козероги. Головне для вас зараз – спокій і ще раз спокій. Тому забудьте про все, візьміть лікарняний і спостерігайте… , як росте домашній кактус.
  • Водолії. Для Вас дві новини. Добра обіцяє підвищення зарплати в цьому навчальному році, а погана – те, що половина цього підвищення піде на ремонт класу. Але дивіться на цей факт оптимістично: ремонт колись закінчиться, а зарплата залишиться.
  • Риби. Ваша творчість та ініціативність неприпустимі. Інакше навісять справ більше, ніж ви зможете зробити за час, що залишився до пенсії.
  • Шановні вчителі! Я впевнена в своїх словах, але попри те хочу, щоб ви знали одну річ, яку мені справді сказали зірки: якою б важкою не була ваша робота, знайте, що ви творите велику справу і багато людей вдячні вам за це.
  1. Я теж вважаю, що астрологічний прогноз досить оптимістичний, можна до нього й прислухатись.
  2. Так, гороскоп справді дарує надію на світле шкільне майбутнє, закликає кожного повірити в свою щасливу зірку.

2. Тому я оголошую основну частину уроку.

  1. Ану швиденько всі сіли рівно, руки на коліна, тобто на парти, бо бачу через вікно, що сюди цілеспрямовано наближається сам завідуючий районного відділу освіти Олександр Вікторович Перевірний!

2.Мабуть, перевірка прийшла раніше!

(З’являється завідуючий райво)

         Шановні, прошу уваги. Для вас є терміновий наказ із районного відділу освіти.

Наказ №1   від 30 вересня 2016 року

У зв’язку  з тим, що педколектив школи замучив учнів їхніми обов’язками, наказую:

  1. Розклад уроків відмінити. Хай учні самі вирішують, коли і на які уроки їм ходити.
  2. Передати ключі від школи у спільне користування всіх учнів.
  3. Із фонду благодійних внесків виділити кошти на відшкодування в десятикратному розмірі матеріальних збитків ученицям 9-11 класів за ацетон, що вони витратили на стирання лаку з нігтів.
  4. Вчителям школи відшкодувати моральні збитки учням, які пропускали уроки через написання творів і рефератів, контрольних робіт, а також через  море сліз, пролитих у пошуках творів з української та зарубіжної літератури.
  5. Наказ набирає чинності з цієї ж хвилини.

Підпис:         завідуючий райво Олександр Вікторович Перевірний

  1. Ого, оце так наказ. Що ж буде з учителями?!
  2. Справді, хто ж тепер у школі працюватиме?!
  3. Можливо, тому я щодня недалеко біля свого будинку бачу заплакану бабусю.
  4. А чому вона плаче.
  5. Та каже, що все через свою внучку.
  6. А що з внучкою?
  7. Та ось, дивися!

Сценка «Майбутня вчителька»

Бабуся 1: Добрий динь, кумо! Як діла?
Бабуся 2: Та так. Нич доброго ниє. Валідол усе п’ю, внучка моя здуріла, прости Господи-и-и…

Бабуся 1: Та што за суєта із твойов внучков?
Бабуся 2: Йой така суєта, така суєта, што світ майвеликої суєти ни відів.
Бабуся 1: Мош подумати, што й справді світ такої суєти ни відів.
Бабуся 2: Такої ни відів. Бо моя внучка вчительков хоче стати… (Плаче)
Бабуся 1: Найшла із чого суєту чинити. Хіба вчительков ни добре бути? Указочков собі дітьом показуєш, язиком плескаш. Што туй за біда? Ни розумію. Тать ото ни міхи на плечах тігати! Найшла чого ревати та журитися.

Бабуся 2: Айбо ти ни знаєш, ош які типир діти. Тать они вже ізмалу цукри ідят із матюками. Уявляєш, на шоколадному цукрови мат написаний.
Бабуся 1: Ни годно бути.
Бабуся 2: Никай! Йо-ма-йо!
Бабуся 1: Йой, ни матюкайся, кумо!
Бабуся 2: Я й ни матюкаюся, Боже, сохрани, ото на цурках так пише. Внучку кось угостив. Видиш, які типир діти! Сироти  на розум. Точно – сполшноє тобі йо-ма-йо! Їм лишень гуляти, вчитися не хочут. Нерву у них на вто ни хватає. А ти про указку кажеш… Та кіть би тов указков мош якого нехреста перехрестити, прости Господи, та по м’якому містови, то, може, би му й наука у голову полізла. Айбо типир ни мош. Завто лобурями й ростут. Як таких мош навчити?

Бабуся 3: Здрасьтє, дівчатка, про що говоритие? (Сідає на лавочку)
Бабуся 2: Та у куми внучка вчительков хоче стати…
Бабуся 3: Йо-ма-йо!
Бабуся 2: Ти што цукри такі іла?
Бабуся 3: Нєт, ото ся я так матюкаю.
Бабуся 1. Што, і тобі ся учительська професія ни любит?
Бабуся 3: Канєшно. Тать ото купа зошиту, таблицю множення каждий динь повторяй, а там як уддастся, то в хижі голодний чоловік тай діти, у школі нервотрьопка, а ти вмісто борщу уроки чоловікови готуй.
Бабуся 2: І я так кажу …
Бабуся 1: Чекайте, ни пилуйте. А кіть она завучем, а пак і директором стане?
Бабуся 2: Ага, та до того часу посивіє. (ридає) Директором? Внучка? Та ти што, тать ото вопще цілий гуд пиши звіти, якісь накази, санстанція бацилами задьоргає, райвно усю душу утрясе. А молоді вчительки малих непослуху директором пужати будут, ги чупакабров!

Бабуся 1: А платят купійки!
Бабуся 3: Поправді бувают і другі роботи, май грушні.
Бабуся 1: Там добре, де нас ниє!
Бабуся 3: А нас ниє нігде!
Бабуся 1: Як ото – ниє нігде?
Бабуся 3: Бо ми на пенсії!
Бабуся 2: А може, твоя внчука  таков добров і совіснов учительков стане, ги вчителі з нашої школи? І любити ї учні будуть, і поважати!
Бабуся 1: Тать дав би Бог. Лиш біда, бо докі уросте, та ни знаєш што чикати.
Бабуся 3: А кулько внучці году?
Бабуся 1: П’ять. Айбо вже і читат сама і до двадцить рахує…
Бабуся 2: Та наштося так скоро нирвозити! Тать дітина іщи сто раз передумат бути вчительков. Но я ти кажу!

Бабуся 1: Може й правда… Шановні вчителі, а що скажете – чи варто внучці вчителем працювати?

  1. Сьогодні – свято! А цей урок на нині у розкладі останній. Тому в швидкому темпі ми оголошуємо останній етап уроку – це підсумки й оцінювання. Для цього надаємо слово учительським дітям. Бо хто ж краще за них знає ціну вчительського хліба? Тільки вони можуть зробити правильні висновки
  2. Ми прийшли до вас на свято, не займем часу багато.

Хочем тільки привітати, сокровенне вам сказати.

Любі мами, любі тата, зичим витримки багато.

Як же вам допомогти, нерви ваші зберегти?

  1. Бо шкільна ваша робота – це не головна турбота.

Головне диктує час, треба думати й про нас.

Мама вчителька!  — Щасливий! Всі так заздрили мені.

Коли з мамою до школи, ми ходили день при дні.

  1. Та яке там щастя, звідки? Все не так, як у людей!

І не заздрити – жаліти треба вчительських дітей.

Спробуй в класі ворухнися чи з уроку утечи,

Не дай Боже запізнися – знають враз про це батьки.

Що всім можна – тобі зась, не послухавсь – начувайсь.

  1. Ввечері лягаю спати,

прошу казку розказати,

Як всім дітям перед сном.

Де там! – мама за столом!

Пише, пише, щось читає

І на мене не зважає.

А що скаже я вже знаю:

«Плани тільки допишу,

І контрольні перевірю,

Все, що хочеш, розкажу».

Тільки я уже не вірю.

Мовчки в ліжко я лягаю,

Покручуся й засинаю.

  1. А вві сні мама бачиться мені:

лікарем, кондитером, тільки не учителем.

Ось тому кричати мусим і звертатись до людей:

Ой рятуйте наші душі, бідних вчительських дітей.

  1. А ТЕПЕР ПОГОВОРИМО ПРО ВСЕ СЕРЙОЗНО
  1. Жовтень щедрий на барви осені.

День учителя – свято ж яке!

Освітянській великій родині

Дітвора шле вітання палке!

  1. Вітаю вчителів із чудовим святом.

Воно і ніжністю, і радістю дзвенить.

Учитель! В слові цім багато

Добра, любові, щирості звучить!

  1. Ваше слово – мудрість України,

Пісня ваша – доля трударя.

Кетягом червоної калини

Вам за це вклоняється земля.

  1. Сьогодні усі надзвичайно красиві,

Тож сонечком сяйте нам, будьте щасливі!

Ці зустрічі з вами цікаві, охочі,

Щоб зорями сяяли вчительські очі,

А учні у школі трудились на славу,

І вище ваш труд цінувала держава!

  1. Учителем не кожен може бути,
    Не кожне серце вміє говорити…
    Учитель лише той, хто вміє чути,
    Окрилити, навчити і любити,
    Тендітну душу ласкою зігріти
    І добротою ниву засівать,
    Безмежно, щиро цілий світ любити,
    І дітям усього себе віддать.
  2. Добрий майстер у роботі
    І порадник у житті,
    Ви розрадите в скорботі,
    Не забудете в біді,
    Порадієте на святі.
    І на дружбу Ви багаті,
    До людей Ви – лиш з добром.
    З святом Вас віта сьогодні
    Весь учнівський колектив
    Працьовиті, гарні, мужні
    Будьте Ви! І повні сил!
  3. Учителю, прийми уклін доземний
    За щире серце і любов святу,
    За людяність і чесний труд щоденний,
    За відданість, а ще за доброту.
    За те, що ти даруєш дітям крила,
    Щоб їм летіти у широкий світ.
    За мрії світлі, знайдені вітрила
    І за щасливий, радісний політ.

13.Учителю, ім’я твоє святе.
Ти  з нами скрізь у будні і у свято.
З тобою ще й сміливість в нас росте,
І стільки щастя та тепла багато,
І радості безмежна дивина!
Бо вчитель з нами завжди і повсюди.
Шкільна пора яскрава та ясна…
І так завжди, в усі століття буде!

  1. Ти все життя ніс серце на долонях,
    Щоб дітям ним освітлювати шлях.
    Щоб діти правду знали достеменно
    І небеса їм усміхались голубі.
    Вклоняємось, учителю, доземно,
    Спасибі, рідний вчителю, тобі!
  2. Хай має вчитель менше свят, ніж буднів,

Йому не треба більших нагород:

Яке то щастя – буть корисним людям,

Учить його величність – наш народ,

Знання і мудрість дарувати дітям,

Нести сердечне світло доброти.

Почесніше покликання на світі

І радісніше нього не знайти.

  1. Тож дай Вам, Боже, днів щасливих,
    Дай добра, здоров’я, сили,
    Дай любові, згоди, втіхи,
    Змоги  дай  життю радіти
    І ділитись словом щирим,
    Теплим, радісним, правдивим.
    А сьогодні, у це свято
    Щастя зичим Вам багато.
    Хай Вас Бог благословляє ,
    Многих літ Вам посилає.

(Пісня «Вчителько моя»)

  1. Дорогі вчителі! Наш урок завершено. У зв’язку із святом домашнього завдання не буде. До побачення!!! До нових зустрічей!!!

(Дзвінок із уроку)

Завантажити: Сценарій до Дня працівників освіти "Урок для вчителів" + Сертифікат (Розмір: 332.0 KB, Завантажень: 79)
  

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*