день вчителя сценарій смішний, жартівливий сценарій до дня вчителя, сценарій до дня вчителя для старшокласників, оригінальний сценарій до дня вчителя, сценарій до дня вчителя 2018

Практичне заняття у вигляді структурованої драми: «В’ячеслав Чорновіл – апологет відновлення сучасної української державності» (11 клас. Історія України) + Презентація

Автори: Гончарук Вікторія Юріївна, Нужа Юлія Павлівна

Навчальні заклади: Загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів №21 м.Житомира; Олександрівська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів імені І.С.Буряка Валківського району Харківської області

Практичне заняття у вигляді структурованої драми: «В’ячеслав Чорновіл – апологет відновлення сучасної української державності»

Мета:

  • Навчальна: навчити учнів здобувати інформацію з наявних джерел та творчо з нею працювати, вмінню вживатися в різні ролі, вирішувати поставлені завдання у великих та малих групах, налагоджувати взаємні контакти з усіма учасниками, відповідно приймати рішення, домовлятися, діяти та співпереживати з головним персонажем. Під час роботи всі учні по черзі виступають у двох основних ролях: доповідача та слухача.
  • Виховна: на основі характеристики головного персонажа виховати творчу, культурну, уважну, чуйну особистість, яка вміє орієнтуватися у непересічних життєвих ситуаціях, налагоджувати стосунки, таким чином формувати громадянську позицію.
  • Розвивальна: розвивати комунікативні навички, уяву (вміння увійти у світ вигадки), вживатися в роль, можливість незалежно мислити, бути відкритим, співчувати іншим, діяти під час імпровізації.

Завдання:

  • проаналізувати як відбувалося становлення особистості В.Чорновола та виокремити чинники початку «політизації» його діяльності;
  • оцінити внесок В’ячеслава Чорновола у формування багатопартійної системи СРСР та створення політичної системи незалежної України;
  • розглянути політичні ідеї В.Чорновола у внутрішній та зовнішній політиці незалежної України;
  • спробувати дати відповідь на запитання: «В чому полягає феномен та популярність В’ячеслава Чорновола».

Актуальність: Зробити власні висновки щодо становлення незалежності України на прикладі історичної постаті – В’ячеслава Чорновола, оцінити його внесок у відновленні сучасної української державності.

Тип уроку: практичне заняття.

Форма уроку: структурована драма.

Обладнання: підручник, атлас, ілюстративні матеріали, документи, карта України, ватмани, маркери, український прапор, аудіо записи, диск з фільмом С. Параджанова «Тіні забутих предків», уривки з газет, фото Івана Дзюби та Василя Стуса, книга «Лихо з розуму», презентація на тему: «В’ячеслав Чорновіл – апологет відновлення української державності».

Клас поділено на 3 групи, з відповідним розміщенням парт і стільців (на столах розміщені пам’ятки: «Як працювати в групі»).

Основні терміни:

Апологет – (грец. απολογεομαι — захищаю) — запальний прихильник якоїсь ідеї, напряму, вчення.

Спочатку апологетами називали захисників християнського богослов’я і релігії; у переносному розумінні — беззастережні захисники певних ідейних течій або систем.

Шістдесятники — назва нової генерації (покоління) радянської та української національної інтелігенції, що ввійшла у культуру (мистецтво, літературу тощо) та політику в СРСР в другій половині 1950-х — у період тимчасового послаблення комуністично-більшовицького тоталітаризму та хрущовської «відлиги» (десталінізації та деякої лібералізації) і найповніше себе творчо виявила на початку та в середині 1960-х років (звідси й назва).

Завантажити: Практичне заняття у вигляді структурованої драми: «В’ячеслав Чорновіл – апологет відновлення сучасної української державності» (11 клас. Історія України) + Презентація + Сертифікат (Розмір: 4.1 MB, Завантажень: 44)
  

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*