Психолого-педагогічний семінар (тренінг): Роль педагога в посиленні мотиваційного компоненту творчої діяльності обдарованої дитини

Автор: Кузьменко Лілія Миколаївна

Навчальний заклад: Миколаївський навчально -виховний комплекс Білгород-Дністровського району Одеської області

Психолого-педагогічний семінар (тренінг)

Тема: Роль педагога в посиленні мотиваційного компоненту творчої діяльності обдарованої дитини

Мета: визначити поняття «обдарованість», його відмінність від «здібностей», «таланту», «геніальності»; підвищити рівень поінформованості педагогів із проблеми роботи з обдарованими дітьми; акцентувати увагу вчителів на важливості розвитку обдарованості; використати набуті знання та вміння у професійній діяльності педагогів; розробити рекомендації педагогам та батькам щодо роботи з обдарованими дітьми

Обладнання: стікери-зірочки, бейджики, плакати «Зоряне небо», «Квітка правил тренінгу», аркуші (на бейджики) білого, жовтого, зеленого та червоного кольорів (по кількості учасників тренінгу), аркуші А4, комп’ютер, картки для роботи в групах (із теоретичним матеріалом), картки із завданнями для роботи в групах (для практичної роботи), ватман, ножиці, кольоровий картон, кольоровий папір, кольорові олівці, фломастери, ілюстровані журнали, скринька, дзеркало

Завантажити: Психолого-педагогічний семінар (тренінг): Роль педагога в посиленні мотиваційного компоненту творчої діяльності обдарованої дитини + Сертифікат (Розмір: 370.7 KB, Завантажень: 334)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*