Класному керівникуПозаурочна робота з історії та правознавстваФайли
Розвиток учнівської демократії через впровадження інтерактивної гри «Вибори»
Автор: Мосійченко-Бобракова Людмила Василівна
Навчальний заклад: Запорізька гімназія № 25 гуманітарного профілю Запорізької міської ради Запорізької області
Розвиток учнівської демократії через впровадження інтерактивної гри «Вибори»
Учасники: учні, вчителі
База реалізації: Запорізька гімназія № 25 гуманітарного профілю
Ідея: визначення лідера гімназії шляхом залучення учнів та вчителів до активної громадської та виборчої діяльності
Мета:
- досягти активного міжособистісного спілкування;
- навчити свідомо планувати, прогнозувати, аналізувати свою діяльність та її результат;
- підвищити рівень громадянської активності учнів, рівень відповідальності, самооцінку;
- сформувати вміння швидко реагувати на події;
- створити умови для співдружності учнів та педагогічного колективу.
Початок: 01 жовтня
Кінець: 25 жовтня
Прогнозований результат:
- підвищена соціальна та громадянська активність учнів;
- підвищена довіра до шкільного активу;
- розвинена самостійність, відповідальність, сформовані лідерські якості;
- ініціювання змін в гімназії, спрямовані на розвиток гімназії, створення позитивного іміджу.