Урок-проект з геометрії для 7 класу: Країна трикутників

Автор: Рижонко Володимир Миколайович

Навчальний заклад: Новостепанівський НВК

Тема уроку: Країна трикутників

Мета уроку

Освітня:

  • Узагальнити знання про трикутники: означення трикутника, означення прямокутного трикутника, сума кутів трикутника, сума гострих кутів прямокутного трикутника, види трикутників за його кутами, визначні точки трикутника.
  • Формувати навички та уміння практичного  використання набутих теоретичних знань, розвивати творчі здібності і логічне мислення учнів при знаходженні ними раціональних шляхів для розв’язування практичних задач.
  • Формувати організаційну, соціально-особистісну, інформаційну, життєтворчу компетентності.
  • Сформувати уявлення учнів про геометричну фігуру – трикутник, як невід’ємну частину навколишнього нас світу, про різне використання в побуті й життя предметів і обладнань, що мають форму трикутника, про значимість даного поняття в соціальному житті людини.
  • Показати зв’язок математики із повсякденним життям, зв’язок з другими науками: географія, фізика, музика, архітектура тощо.

Розвивальна:

  • Сприяти розвитку самоосвітньої діяльності учнів; інтересу до проектної діяльності; розвитку предметної та життєво необхідної компетентностей.

Виховна:

  • Виховувати культуру спілкування; культуру усного мовлення; любов до предмету.

Тип уроку: узагальнення й систематизації знань.

 Технологія проведення уроку: проектна (захист проекту).

Інноваційна ідея уроку: метод проектів – засіб продуктивного  навчання на уроці узагальнення й систематизації знань.

Методи проведення уроку:

  • Словесні – розповідь, бесіда.
  • Наочні – демонстрація виконаних презентацій, публікації, відеофільм та ін.
Завантажити: Урок-проект з геометрії для 7 класу: Країна трикутників + Сертифікат (Розмір: 664.0 KB, Завантажень: 433)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*