Тема. Коло, вписане в трикутник; коло, описане навколо трикутника; взаємне розміщення двох кіл. (7 клас. Геометрія)
Мета: домогтися засвоєння учнями: означення кола, вписаного в трикутник, і кола, описаного навколо трикутника; властивостей вершин трикутника, вписаного в коло, і властивостей сторін трикутника, описаного навколо кола; змісту понять «кола, що перетинаються, і кола, що дотикаються»; виробити вміння відтворювати вивчені означення і знаходити на рисунку коло, вписане в трикутник, і коло, описане навколо трикутника, а також виконувати зображення трикутника, вписаного в дане коло; відтворювати ознаку перетину і дотику двох кіл і застосовувати їх для розв’язування задач; продовжити роботу з вироблення вмінь застосовувати знання щодо елементів кола та їх властивостей.
Тип уроку: формування знань, вироблення вмінь.
Обладнання: набір демонстраційного креслярського приладдя; таблиці № 19 «Взаємне розміщення двох кіл», № 20 «Коло, описане навколо трикутника, і коло, вписане в трикутник».