Розробка тренінгу «Уроки-тренінги як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів» + Презентація
Автор: Шишка Інна Віталіївна
Навчальний заклад: Сподобівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Шевченківської районної ради Харківської області
Тема: Уроки-тренінги як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів
Мета семінару-тренінгу: ознайомлення з поняттям тренінгу, його змістом та структурою, надання систематизованої уяви про тренінг як форму проведення нестандартних уроків, підвищення рівня навичок педагогічних працівників по підготовці та проведення уроків з використанням тренінгових вправ; підвищення загального професійного рівня вчителів – учасників семінару-практикуму.
Основні питання:
- Що таке тренінг?
- Зміст та структура тренінгу.
- Підготовка вчителя до уроку-тренінгу.
Основні завдання: розширення знань слухачів про тренінг як форму організації навчально-виховної роботи; надання систематизованої уяви про зміст та структуру тренінгу; вироблення практичних навичок по підготовці до уроку-тренінгу.
Матеріали: папір, фломастери, стікери, скотч, ілюстрація із зображенням дівчинки українки, роздатковий матеріал (квітки, стрічки, листки, хмарки, картки).
Обладнання та технічні засоби: Учбова дошка, комп’ютер.
Тривалість: 120 хв
Завантажити: Розробка тренінгу «Уроки-тренінги як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів» + Презентація + Сертифікат (Розмір: 926.7 KB, Завантажень: 694)