Розробка тренінгу «Уроки-тренінги як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів» + Презентація

Автор: Шишка Інна Віталіївна

Навчальний заклад: Сподобівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Шевченківської районної ради Харківської області

Тема: Уроки-тренінги як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів

Мета семінару-тренінгу: ознайомлення з поняттям тренінгу, його змістом та структурою, надання систематизованої уяви про тренінг як форму проведення  нестандартних уроків, підвищення рівня навичок педагогічних працівників по підготовці та проведення уроків з використанням тренінгових вправ; підвищення загального професійного рівня вчителів – учасників семінару-практикуму.

Основні питання:

  1. Що таке тренінг?
  2. Зміст та структура тренінгу.
  3. Підготовка вчителя до уроку-тренінгу.

Основні завдання: розширення знань слухачів про тренінг як форму організації навчально-виховної роботи; надання систематизованої уяви про зміст та структуру тренінгу; вироблення практичних навичок по підготовці до уроку-тренінгу.

Матеріали: папір, фломастери, стікери, скотч, ілюстрація із зображенням дівчинки українки, роздатковий матеріал (квітки, стрічки, листки, хмарки, картки).

Обладнання та технічні засоби: Учбова дошка, комп’ютер.

Тривалість: 120 хв

Завантажити: Розробка тренінгу «Уроки-тренінги як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів» + Презентація + Сертифікат (Розмір: 926.7 KB, Завантажень: 389)