Розробки тематичних та інформаційних ранкових зустрічей
Автор: Макухіна Марина Юріївна
Навчальний заклад: Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №77 Запорізької міської ради Запорізької області
Розробки тематичних та інформаційних ранкових зустрічей
Мета: створити інформаційні та тематичні ранкові зустрічі, які сприяють розвитку емпатії, активному слуханню однолітків, діти навчаються розуміти позицію інших людей.
Завдання:
- вивчити роль ранкових зустрічей, як однієї з невід’ємних частин навчання в Новій українській школі;
- з’ясувати доцільність використання інформаційних та тематичних ранкових зустрічей;
- описати шляхи успішної реалізації методики щоденних ранкових зустрічей;
- виявити позитивний вплив ранкових зустрічей на особистість дитини;
- розробити інформаційні та тематичні ранкові зустрічі.
Актуальність:
Ранкова зустріч — це запланований, структурований збір, якому вчителі присвячують 20—25 хвилин кожного дня вранці для того, щоб створити позитивну атмосферу на весь період перебування дітей у школі.
Кожна дитина вдумливо вітається з друзями, сидячи в колі, потім упродовж короткого часу ділиться власним досвідом зі своїми товаришами, які слухають, ставлять запитання і роблять зауваження.
Після цього вся група бере участь у короткій енергійній вправі для того, щоб підсилити академічну навичку, виховати почуття єдності. Такі заняття дають змогу опанувати різноманітні соціальні та навчальні навички, об’єднують дитячий колектив.
Завантажити: Розробки тематичних та інформаційних ранкових зустрічей + Сертифікат (Розмір: 381.6 KB, Завантажень: 1123)