Потреби споживача. Споживчі блага (11 клас. Економіка)
Автор: Теребун Алла Іванівна
Навчальний заклад: Васильківська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 7 Васильківської міської ради Київської області
Тема. Потреби споживача. Споживчі блага
Мета:
навчальна: сформувати поняття «потреби» та «споживчі блага»; з’ясувати зміст потреб та їхню класифікацію;
розвивальна: розвивати вміння розрізняти різницю між потребами та споживчими благами; уяснити причини безмежності потреб, структуру споживчих благ, розвивати вміння аналізувати та робити висновки;
виховна: виховувати економічне мислення.
Завдання уроку:
- Вивчити нові поняття та визначення.
- Навчити систематизувати навчальний матеріал.
- Закріпити отримані знання.
Наочність та обладнання: підручник І. Ф Радіонова «Економіка», ОІС «Піраміда потреб за А. Маслоу », таблиця «Класифікація потреб».
Опорні та базові поняття: потреби, споживчі блага, обмеженість та безмежність потреб, «Піраміда потреб Маслоу».
Очікувані результати: учні повинні розуміти економічний зміст понять «потреби» та «споживчі блага», вміти класифікувати потреби та споживчі блага за різними критеріями; усвідомити причини безмежності потреб.
Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь та навичок
Завантажити: Потреби споживача. Споживчі блага (11 клас. Економіка) + Сертифікат (Розмір: 485.2 KB, Завантажень: 284)