Потреби споживача. Споживчі блага (11 клас. Економіка)

Автор: Теребун Алла Іванівна

Навчальний заклад: Васильківська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 7 Васильківської міської ради Київської області

Тема. Потреби споживача. Споживчі блага

Мета:

навчальна: сформувати поняття «потреби» та «споживчі блага»; з’ясувати зміст потреб та їхню класифікацію;

розвивальна: розвивати вміння розрізняти різницю між потребами та споживчими благами; уяснити причини безмежності потреб, структуру споживчих благ, розвивати  вміння  аналізувати та робити висновки;

виховна: виховувати економічне мислення.

Завдання уроку:

  • Вивчити нові поняття та визначення.
  • Навчити систематизувати навчальний матеріал.
  • Закріпити отримані знання.

Наочність та обладнання: підручник І. Ф Радіонова «Економіка», ОІС «Піраміда потреб за А. Маслоу », таблиця  «Класифікація потреб».

Опорні та базові поняття: потреби, споживчі блага, обмеженість та безмежність потреб,  «Піраміда потреб Маслоу».

Очікувані результати: учні повинні розуміти економічний зміст понять «потреби» та «споживчі блага», вміти класифікувати потреби та споживчі блага за різними критеріями; усвідомити причини безмежності потреб.

Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь та навичок

Завантажити: Потреби споживача. Споживчі блага (11 клас. Економіка) + Сертифікат (Розмір: 485.2 KB, Завантажень: 155)