Гігієна голосу педагога. Здоров’язберігаючі технології на службі вчителя

Автор: Каплун Вікторія Станіславівна

Навчальний заклад: Одрадокам’янська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Гігієна голосу педагога. Здоров’язберігаючі технології на службі вчителя

Людина наділена від природи чудовим  даром – голосом. Голос допомагає людині спілкуватися з навколишнім світом, виражати своє ставлення до різних явищ життя.

Голос – це безцінне багатство – його треба вміти берегти і розвивати.

Людський голос дуже крихкий і потребує дбайливого до нього відношення. Коли зв’язки змушують працювати занадто багато або працювати неправильно, то вони скорочуються і коливаються занадто сильно або  занадто різко, це призводить до хрипоти  або ларингіту, а через запалення мигдалин знижується загальна опірність організму.

Голос – це знаряддя праці педагога. Голосові зв’язки учителя піддаються важкому навантаженню – жорстокішому, ніж самі зв’язки здатні витримати. І тоді вони завдають удару у відповідь,  запалюючи горло і викрадаючи дар мови, і цілком можуть покласти болючий край всякій педагогічній  діяльності.

За статистикою, 40% вчителів регулярно скаржаться на осиплість, хрипоту, болі в горлі.

Основними причинами порушення голосової функції у педагогів різних спеціальностей є:

  • велике голосове навантаження, нерівномірна у викладачів різних спеціальностей;
  • невміння володіти своїм голосом;
  • психоемоційні стресові чинники і часті простудні захворювання;
  • в більшості випадків відзначається поєднання цих чинників.
Завантажити: Гігієна голосу педагога. Здоров'язберігаючі технології на службі вчителя + Сертифікат (Розмір: 559.9 KB, Завантажень: 377)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*