СценаріїСценарії випускного вечораФайли

Свято «Прощавай, початкова школо!»

Автор: Пархоменко Валентина Петрівна

Навчальний заклад:  Миронівський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад Шосткинської районної ради Сумської області

Свято «Прощавай, початкова школо!»

Вчитель.
Роки, роки!
Невпинні, невблаганні…
Вони пливуть рікою в небуття,
В безодні тихо тонуть і зникають…
На жаль, рокам немає вороття!
Та пам’ять, джерело життя й безсмертя,
Вихоплює із глибини років,
Те, що було найкраще, наймиліше,
Що не блукатиме в гущавині віків.

– Зустрічайте тих, хто творитиме майбутнє, чиї імена звучатимуть по телебаченню, про кого напишуть у газетах. Ними пишатиметься Миронівський НВК, адже перші кроки до успіхів вони зробили саме тут. Ось вони – бентежні й зашарілі, горді й схвильовані, сором’язливі та впевнені. Своєю легкою ходою вони прокладають шлях у майбутнє

1)Ця дівчина, високі інтелектуальні здібності має,
Жагу до навчання; чудово читає;
Гарно співає, ще й на акордеоні грає.
Може зіграти будь-яку роль
Та вірш чи прозу написати.
Хоча має артистки талант
Та все таки лікарем мріє стати.
Вона першою піднімається на сцену,
Це ___________, прошу її вітати.

2)Вона ввічлива та привітна,
серйозна та старанна,
ініціативна та відповідальна.
Оптимістка. Має усмішку чарівну.
Граційна.
Якщо береться за справу, то доводить її до кінця.
Любить відеоролики знімати,
але мріє свою професію з тваринами пов’язати.
Тож гучними оплесками пора ___________ вітати.

3) Вона надзвичайно рухлива і балакуча,
весела і безтурботна,
любить свободу і зміни.
Любить музику і танці. Неабияка артистка.
Її врода полонила не одне хлопчаче серце.
А мрія у неї проста – у майбутньому хоче вихователем працювати.
Хто ж це така? Як нам не знати. Прошу ___________ вітати.

4)Дівчина ця – серйозна і відповідальна.
Неабиякий математик.
Любить малювати і не пропускає жодної нагоди.
Завжди товариська,
любить товаришам у навчанні допомагати.
Цю розумницю і красуню ___________ звати

5) Ця блондинка весела і безтурботна,
привітна і товариська,
самокритична і активна.
Полюбляє читати та малювати.
уроки української мови улюбленими називає.
з малюками завжди ладнає.
Та це ж ___________ до нас поспішає.

6) Хоч спокійна й мовчазна,
Та завжди власну думку має.
Любить брата і бабусю,
Завжди слабших захищає.
На уроках природознавства не сумує,
Добре карту знає.
До нас на сцену
___________ поспішає.

7) Елегантний і симпатичний
нескорений і непередбачуваний,
прямолінійний і відвертий,
з чарівною усмішкою у будь – якій ситуації.
Любитель поговорити під час уроку,
Але ж як співає, і танцює, на гітарі грає,
Любить татуся і трактор –
Це до нас ___________ поспішає.

8)Хлопець жвавий, енергійний,
веселий, щирий, ввічливий.
При бажанні – спортсменом може стати.
Вміє дівчаток поважати.
А хлопця цього ___________ звати.

9) Знає, не знає – а усмішка сяє.
Хоч слів не знає, а пісню співає.
Дошку помиє, квіти поллє,
А якщо треба – клас підмете.
Любить м’яча поганяти на полі,
Біга швидко – не наздогониш.
Це ж наш Сашко, ___________.

10) Костюм елегантний і зачіска класна,
веселий хлопчина, енергії маса.
любитель дотепне словечко сказати,
із себе уміє також посміятись.
Розбив не єдине сердечко дівоче,
А як щось говорить – то дивиться в очі.
Артист і просто молодець
Це ___________.

11) Він любить спорт,
Ще любить він творити –
Йому за іграшку модель якусь зліпити.
Якщо урок улюблений спитати
Звичайно математика, він любить рахувати.
Вже час на сцену ___________ звати.

А тепер вам слово, любі мої діти…

1. Згадаємо той день чудовий,
Як продзвенів дзвінок нам перший раз.
За мамину руку надійно тримаючись,
Ми вперше відправились в клас.

2.Ми всі були смішними малюками,
Коли зайшли уперше в клас.
Коли дали нам зошит з олівцями
Й за парти посадили в перший раз.

3. Перший клас, наш перший клас!
Скільки справ зустріло нас!
Треба фрукти рахувати,
По складах книжки читати.

4.А письмо – це справжні муки:
Від напруги ниють руки!
Вам би пальчики-билинки,
В ляльки гратись, у машинки!
А коли ж? весь час веди
Знаки, літери, склади!…

5.Такі муки ми терпіли,
Доки букв писать не вміли…
Так поступово ми звикали
Тримати ручки й олівці.
Вже нас контрольні не лякали,
Ми часто чули: «Молодці!»

6.Другий клас! Пішла таблиця
Й почала ночами сниться.
Ми її вчимо, вчимо,
Ну а їй, як все одно!

7. Різні дії як насіли –
Розв’язать немає сили
Додавання, віднімання –
День і ніч одне старання

8.А от множити, ділити –
Годі, браття, говорити!
Пройшли перший клас, і другий
Вже і третій на порі.

9.Ми всі засвоїли чудово
Прикметник, суфікс, дієслово.
Диктантів купу написали,
Досвідченими трохи стали.

10.Чотири перших роки промайнуло,
Тих незабутніх шкільних літ.
Й сьогодні, мов пташата із гніздечка,
Ми летимо в дорослий світ.

(звучить пісня про 4 клас)

1.Ми сьогодні прощаємося з початковою школою.

2.Добре, бо я вже думав, що це ніколи не кінчиться. А що далі?

3.Я від старших чув, що на нас чекає старша школа

4.А мені розповідали, що там справжня мука: твори, перекази, контрольні…

5.Щось мені вже не хочеться туди…

6.Краще тут залишимося! Ми вже все знаємо, будемо відмінниками.

7.Еге, якби ж таке можна було. Але час назад не повернеш.

8.Невже у нас випускний?

9.Так – 4 роки – це не жарт.

10.А пам’ятаєте, якими малюками ми прийшли до першого класу? Нічого не вміли

11.Я, ось наприклад, не вмів шнурки зав’язувати. І досі не вмію. Але у мене ще попереду 7 років. навчуся!

12.А я так довго плакала за дитячим садком. А тепер довго плакатиму за початковою школою …
Ведучий 1.
До неба музика сягає, наче мрія,
І тане в квітах урочистий зал.
В очах у кожного і радість, і надія…
У школі випускний сьогодні бал.
Ведучий 2.
Сьогодні ми зібрались для прощання
Все в нас і смутком, й радістю дзвенить.
Це свято радості, і свято розставання,
І майбуття прекрасна світла мить.
Ведучий 1.
Добрий день, шановні мами й татусі, шановні вчителі, друзі, гості!
Ведучий 2.
Та всі, хто зібрався у цій святковій залі, хто дивиться і слухає нас.
Ведучий 1.
Нас веселих!
Ведучий 2.
Нас дружних!
Ведучий 1.
Галасливих..
Ведучий 2
Трішечки неслухняних.
Ведучий 1.
І спочатку пропонуємо послухати невеличку історичну довідку про нас
1.Наш клас населяють 11 учнів
2. Загальний вік – 99 років
3. За чотири роки навчання у початковій школі кожен у середньому виріс на 15 см
4. І погладшав на 4 кг
5.З’їли 2 тонни хліба і випили 3 бочки чаю
6.За роки навчання у початковій школі ми вивчили 33 літери українського алфавіту
7.За чотири роки у нас було проведено 3210 уроків
8. На них перегорнуто … сторінок підручників
9.Ми загубили 40 поганих звичок, 68 авторучок і 205 гривень
10. Не раз посварилися і побилися, але це дрібниця
11. А ще ми набралися розуму, навчилися дружити і веселитися
Ведучий 1.
А в якому році був створений ваш клас? ……. У 2014
Ведуча 2.
Який улюблений день тижня? …….неділя
Ведуча 1.
Улюблена пора року ……………… літо
Ведуча 2
Улюблена школа …………. Миронівська
Ведуча 1
Головна чеснота………….дружба
Ведуча 2
А загальний настрій ……………. Веселий
(звучить пісня про дружбу)
Ведучий 1.
Йде годинник – тік-так, тік-так,
Не вперед, а назад.
Роки швидко пролітають,
Нас в минуле повертають.
Ведуча 2.
Запрошуємо всіх повернутися в наше минуле (презентація про клас)
Ведуча 1.
Що це лежить на підлозі? Буквар?
Ведуча 2.
Та це ж мій!
Ведуча 1.
А пам’ятаєш свій перший клас? Як перший раз прийшли до школи? Пам’ятаєш перший урок? Свої перші прочитані казки?
Ведуча 2
Ох, якби того першого вересня ми знали, куди нас привели наші батьки…
СЦЕНКА
(Виходить хлопчик і кидає свій портфель. До нього підходить батько)
Батько. Синку, що сталося? Ти такий засмучений! Хто ж тобі посмів зіпсувати свято першого вересня?
Син. Свято!? Нічого собі – свято! Чого ж ви не попередили мене, що це не на день, а на 11 років?
Ведуча 1. Шановні гості, запрошуємо вас, на наші цікаві уроки. Урок природознавства.
СЦЕНКА
Учитель. Добрий день діти! Зараз ми трішки повторимо вивчений матеріал. Хто може назвати п’ять диких тварин?
Учень 1. Тигр, тигр і .. троє тигренят
Учитель. А що таке дрімучі ліси?
Учень 2. Це такі ліси, у яких.. можна дрімати..
Учитель. Артем, назви, будь-ласка, складові квітки
Учень 3. Пелюстки, стебло, вазон
Учитель. Вікторе, книгу про яких вчених мандрівників ми читали
Учень 4. Про жабу. Жаба – мандрівниця
Учитель. Як ти думаєш, Віко, яка тривалість життя миші?
Учениця 5. Ну це цілком і повністю залежить від кішки
Учитель. Навіщо людині потрібна нервова система?
Учень 6. Щоб нервувати
Учитель. А чому, Вікторе, ти щохвилини дивишся на годинник?
Учень 4. Тому, що я жахливо турбуюся, як би дзвінок не перервав приголомшливо цікавий урок.
Хлопці.
1.А ви не знаєте чому це нас на сцену попросили вийти?
2. Бо ми великі таланти, артисти…
3. Не дуже радій.
4. Чому?
5. Бо нас попросили час зайняти, поки дівчата до наступного номера готуються.
(звучать частівки у виконанні дівчат)
Приготуйте фотоплівки
Зараз дружно весь наш клас
Заспіває вам частівки
І для себе, і для вас

Ми, звичайно, не найстарші,
Але вже й не малюки!
Знають всі: четвертий клас
Це також випускники

В класі всіх нас одинадцять
Шість дівчат і п’ять хлоп’ят.
Доведеться кавалерів
В інших класах позичать

Вже позаду початкові
Перейшли у п’ятий клас!
Хай приймає старша школа
У свою сімейку нас

Ой повчилися ці роки
Ми ну просто залюбки
На уроках ми сороки
На перервах – козаки.

Ми навчились рахувати
І письмово, і в умі
Нам не треба калькулятор
Калькулятор – ми самі

Всі навчилися писати
Ну і навчилась теж.
Кажуть вчителі і мати
«З ліхтарем не розбереш»

Всі куплети доспівали
Прощавай, четвертий клас!
П’ятикласниками стали,
Привітайте дружно нас.

Хлопці.
1.То чого ми знову випхалися на сцену.
2.Бо ми артисти, виявляється.
3.Не сміши мене. Бо дівчатам ще хвилинка потрібна.
Ведуча 1.
Ну і молодці наші хлопці. Вміють виручити, допомогти, підставити дружнє плече.
Ведуча 2.
Так! Наші хлопці найкращі: гарні, стрункі, працьовиті. А ще і артисти. Диви як свої епізодичні ролі зіграли. Наче головні…
Ведуча 1.
Та вони справжні артисти. Ось Артем як візьме гітару, аж серце мліє.
(виступ Пищика Артема, гітара)
Ведуча 2. А у нас перерва закінчилася і ми вас запушуємо на урок математики
СЦЕНКА
Учитель.
Діти, сядьте рівненько. Почнемо урок математики. І як завжди – усний рахунок..
– Скільки буде 3 + 5?
Учень 1. Не знаю …
Учитель. Ну, от я візьму і покладу тобі в кишеню 3 цукерки, а в іншу – 5. Скільки всього цукерок у тебе?
Учень 1. Нічого не буде
Учитель. Та чому ж не буде?
Учень 1. А тому ж не буде, бо у мене в кишені дірка.
(звучить музика)
Учитель. Скільки буде 2 Х 2?
Учень 2. Три
Учитель. Як це три?
Учень 2. Ну три з половиною
Учитель. Я бачу, що ти дома нічого не вчив
Учень 2. Ну, чотири
Учитель. А чому відразу не сказав?
Учень 2. А хіба можна відразу давати чотири не поторгувавшись.
(звучить музика)
Учитель. Скільки буде 10 : 3
Учень 3. (знизує плечима)
Учитель.
Так не гоже, прості дроби треба вчити!
Хай картоплі десяток –
Розділить на трьох дівчаток
То по скільки припаде?
Учениця 3.
Зайвий клопіт,
І нащо мені це знать?
Я зварю ім. цю картоплю,
Потовчу і хай їдять.

Ведуча 1. Сьогодні у нас радісний і сумний день. Радісний, бо ми стали дорослішими, прагнемо навчатися далі, підкорювати нові вершини.
Ведучий 2. Сумний – бо ми прощаємося із своїм затишним куточком, у якому раділи і сумували, плакали і сміялися, прощаємося з першою вчителькою, яка віддала нам свою ласку і тепло.

1.Учителько перша, зібрались ми нині,
Щоб дяку і шану віддати тобі,
За ласку, за мудрість, бо кожній дитині
Ви частку душі віддали залюбки.

2.Перша вчителько, добра, терпляча,
Наче мама була нам усім.
А любов ваша щира, гаряча,
Зігрівала сердечка усім

3.Люба вчителько!
Ми сьогодні вже йдемо від вас
По стежині шкільній в п’ятий клас.
За вашу працю, ласку і любов
«Спасибі» – скажем вам знов і знов.

4.Така вже доля вчительська твоя –
Зустрітись, аби згодом попрощатись.
Із серця в серце перелить добро,
Й учителем навіки залишатись
СЦЕНКА
– Ти не знаєш, хто у нашому класі найлінивіший?
– Ні, не знаю.
– А може, ти скажеш, хто у на у класі сидить, склавши руки, коли всі розв’язують задачі?
– А.а.а. ти б так відразу і запитала. Це ж наша вчителька.
(звучить пісня про вчительку)

Ведуча 1. Наша школа казкова! І дитинство чудове! Та хіба було б воно таким без наших батьків?
Ведуча 2. Ми хочемо привітати мам і тат, які разом із нами вчилися у початковій школі.
1.Ми батькам сказати хочем слово
І привітати хочем від душі.

2.Подарувати пісню вам чудову,
Найкращі прочитати вам вірші.

3. Чотири роки нас водили вранці,
Несли портфелі наші й ранці.

4. Із вами ми уроки вчили,
І малювали, і лічили…

5.Писали з нами твори вдома
І як встигали, невідомо…

6.При цьому готували їсти,
Білизну прали і місили тісто.

7.Ми любим вас, кохані мами й тата,
Та вам бажаємо здоров’ячка багато.

8.Ми хочемо, щоб ви завжди раділи,
І щоб в житті ніколи не хворіли.
(танець з квітами)
Учитель. Пора дитинства, найкраща, найцікавіша пора, коли поруч з вами – найрідніші люди, ваші найкращі друзі. Мабуть, на сьогоднішньому святі немає інших людей, які так сильно пишалися вами. Це ваші батьки. Приємно, що ваші рідні прийшли розділити з нами радість. Мама, тато, бабуся, дідусь – найрідніші і найближчі кожному з вас люди.
Ми хочемо відзначити батьків грамотами за добросовісну допомогу, щиру підтримку, неабияку силу волі, за відчайдушне терпіння, наснагу, витрачене здоров’я.
(церемонія нагородження)
Ведучий 1. Для вітального слова на сцену запрошуємо батьків!
(слово батьків)
Ведучий 2. Для урочистої церемонії переходу четвертокласників у п’ятий клас запрошуємо першу вчительку
(вчителька обв’язує дітей довгою стрічкою)
Ведуча 1.Увага! Настає урочистий момент! Зараз ми дамо «.Клятву п’ятикласника».
– Вступаючи в ряди учнів середньої школи, перед очима своїх товаришів, перед батьками-мучениками, учителями-трудівниками урочисто клянемося….
Ведуча 2. Прибігати до школи на перший урок з очима, що палають від допитливості.
Всі. Клянемося!
Ведуча 1. З вовчим апетитом поглинати всі знання і перетравлювати їх до кінця.
Всі. Клянемося!
Ведуча 2. Біля дошки стояти, як кращий воротар, не пропускаючи повз вуха жодного запитання
Всі. Клянемося!
Ведуча 1. Бути швидкими, але не перевищувати швидкості 60 км/год під час пересування шкільними коридорами
Всі. Клянемося!
Ведуча 2. Плавати тільки на бали високого і достатнього рівня у морі знань, пірнати до самих глибин
Всі. Клянемося!
Ведуча 1. Підтримувати вогонь любові та поваги до вчителів.
Всі. Клянемося!
Ведуча 2. Бути гідними своєї першої вчительки
Всі. Клянемося!
(звучить пісня про Україну)
1.Початкова школа – мрій країна
Тут уперше все: знання і відкриття.
І саме звідси йде у світ дитина.
В своє прекрасне, світле майбуття.

2. Весна у літо переходить плавно.
І час розваги настає для нас,
Здається зовсім ще недавно
Ми малюками йшли у перший клас.
3. Як мить одна пройшло чотири роки,
І нам із вами розлучатись час.
Великі зроблені в навчанні кроки,
У вересні іти нам в п’ятий клас.

4.Щоб вчитися і світ цей пізнавати,
Йти у життя хорошими людьми,
Батькам і вчителям допомагати,
Ми обіцяємо і зробимо це ми.

5.Школа наша весела, чудова,
Поспішали до неї щодня.
І хоч зветься вона початкова,
Та дала нам ґрунтовні знання.

6. Знань усіх нам заклала основу,
Лінь навчила долати і страх,
І до неї ми знову і знову,
Повертатися будем в думках.

7. Сумно нам не бувало ніколи,
Бо цікавим був кожен урок.
Родом ми з початкової школи –
В життя робимо перший свій крок.

8.Сьогодні свято, свято урочисте,
Ми закінчили четвертий клас.
Над нами небо сонячне і світле
І сто доріг попереду у нас.

9. Ми лиш на першу сходинку ступили,
А скільки буде сходинок таких,
Ми початкову школу закінчили,
Де завжди пісня линула і сміх.

10. А далі вищі сходинки чекають,
Де здобувати маємо знання,
І там цікаво буде, ми це знаєм,
Бо щось нове чекатиме щодня.

11. Тепер залишаємо початкову школу,
В якій уперше все було для нас,
Років цих не забудемо ніколи,
І вчительку, що привела у клас
(вальс випускників)

Завантажити: Свято «Прощавай, початкова школо!» + Сертифікат (Розмір: 351.6 KB, Завантажень: 254)
  
Теґи
Back to top button
Close