Психолого-педагогічний супровід учнів перших класів
Автор: Курочка Вікторія Григорівна
Навчальний заклад: Більмацька спеціалізована ЗОШ І-ІІІ ст. “Інтелект”
Психолого-педагогічний супровід учнів перших класів
Мета: підвищення рівня обізнаності вчителів 1-х класів та батьків, щодо особливостей протікання адаптаційних процесів першокласників.
Завдання:
– розкрити зміст поняття “адаптація”;
– розглянути психофізіологічні особливості першокласників.
– зазначити причини шкільної дезадаптації;
– простежити взаємозв’язок між особливостями протікання адаптаційного періоду та подальшим соціальним визначенням дитини у шкільному житі, успішністю в навчанні, формуванні активної життєвої позиції.
Цільова група: вчителі 1-х класів, батьки.
Рівень адаптації малюка до шкільного життя можна простежити за рівнем реакцій його організму. Наше завдання — полегшити цей процес. Бо стреси, негативні переживання, надмірні емоції, конфлікти можуть призводити і до погіршення фізичного здоров’я, яке залежить від стану психіки дитини.
Дитина — це найдорожче, що у нас є, тому подбаймо про неї, допоможимо, підтримаємо у цей важкий для неї адаптаційний період, і це буде запорукою її психічного і фізичного здоров’я, а також успішного навчання в школі.
Завантажити: Психолого-педагогічний супровід учнів перших класів+ Сертифікат (Розмір: 3.7 MB, Завантажень: 671)