Психолого-педагогічний супровід учнів перших класів

Автор: Курочка Вікторія Григорівна

Навчальний заклад: Більмацька спеціалізована ЗОШ І-ІІІ ст. “Інтелект”

Психолого-педагогічний супровід учнів перших класів

Мета: підвищення рівня обізнаності  вчителів 1-х класів та батьків, щодо особливостей  протікання адаптаційних процесів  першокласників.

Завдання:

– розкрити зміст поняття “адаптація”;

– розглянути психофізіологічні особливості  першокласників.

– зазначити причини шкільної дезадаптації;

– простежити взаємозв’язок між особливостями протікання адаптаційного періоду та подальшим соціальним визначенням дитини у шкільному житі, успішністю в навчанні, формуванні активної життєвої позиції.

Цільова група: вчителі 1-х класів, батьки.

Рівень адаптації малюка до шкільного життя можна простежити за рівнем реакцій його організму. Наше завдання — полегшити цей процес. Бо стреси, негативні переживання, надмірні емоції, конфлікти можуть призводити і до погіршення фізичного здоров’я, яке залежить від стану психіки дитини.

Дитина — це найдорожче, що у нас є, тому подбаймо про неї, допоможимо, підтримаємо у цей важкий для неї адаптаційний період, і це буде запорукою її психічного і фізичного здоров’я, а також успішного навчання в школі.

Завантажити: Психолого-педагогічний супровід учнів перших класів+ Сертифікат (Розмір: 3.7 MB, Завантажень: 325)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*