Символізм – вступ у ХХ століття. Символізм в образотворчому мистецтві (9 клас. Мистецтво) + Презентація
Автор: Чабан Ірина Миколаївна
Навчальний заклад: Грем’яцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Тема уроку: Символізм – вступ у ХХ століття. Символізм в образотворчому мистецтві
Мета: поглибити знання учнів про течії модернізму, зокрема символізм, ознайомити з поняттям символізм, його виникненням, ознаками та найвидатнішими представниками і їх творами в образотворчому мистецтві; навчити учнів аналізувати твори художників-символістів; розвивати вміння давати естетичну оцінку та висловлювати ставлення до творів мистецтва; виховувати повагу до культурної спадщини світу та України.
Очікувані результати:
Учень (учениця):
- дає визначення символізму як напряму мистецтва, знає історію його виникнення, ознаки та видатний представників;
- розпізнає ознаки символізму в творах живопису;
- організовує свою навчальну діяльність для досягнення результату;
- самостійно працює з новим навчальним матеріалом;
- має власну думку з приводу питань, що обговорюються, може обґрунтовувати її;
- злагоджено працює в групі, колективі.
Основні поняття: символізм, символ, алегорія, містика.
Тип уроку: комбінований.
Візуальний ряд: репродукції творів П. П. де Шаванна «Св. Женев’єва, яка споглядає Париж», «Бідний рибалка»; Г. Моро «Гесіод і Муза»; Е. Сонрель «Хода Флори»; О. Редона «Натюрморт», «Павук, що плаче»; Ж. Дельвілля «Школа тиші»; Дж. Енсора «Енсор з масками»; Я. Мальчевського «Польський Гектор»; М. Реріха «Небесний бій»; М. Врубеля «Демон, що сидить»; М. Жука «Біле і чорне», «Лілея»; Ю. Михайліва «Бродячий дух», «Золоте дитинство».
Обладнання: таблиця «Символізм», презентація до уроку, картки із завданнями, мотиваційні цитати.
Компетентності, що формуються на уроці:
Предметна мистецька компетентність: розуміти особливості стильової течії символізм; вчити сприймати твори образотворчого мистецтва доби символізму, знайомити з їхніми стильовими особливостями, аналізувати їх. Заохочувати учнів виявляти та висловлювати власні враження. Розширювати, можливо, у власному творчому вияві – художньому самовираженні.
Вільне володіння державною мовою: уміння сприймати, розуміти інформацію державною мовою; усно висловлювати свої враження від мистецтва; оцінювати власну навчальну діяльність.
Уміння вчитися впродовж життя: формувати уміння визначати власні художні інтереси, досягнення і потреби; прагнення доцільно використовувати свій час для пізнання, сприймання, творення мистецтва.
Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій, екологічна компетентність: опанувати навиками спостереження, дослідження і відтворення довкілля та явищ природи засобами мистецтва.
Завантажити: Символізм – вступ у ХХ століття. Символізм в образотворчому мистецтві (9 клас. Мистецтво) + Презентація + Сертифікат (Розмір: 3.1 MB, Завантажень: 1114)