Школа лідерів (тренінгові заняття з лідерами учнівського самоврядування)

Автор: Яворська Марина Анатоліївна

Навчальний заклад: Сєвєродонецький багатопрофільний ліцей Сєвєродонецької міської ради Луганської області

Школа лідерів (тренінгові заняття з лідерами учнівського самоврядування)

ВСТУП

 Лідерами не народжуються й не стають –

лідери роблять себе самі.

Стівен Кові

Тип обдарованості, який вчителю порівняно легко побачити, але дуже й дуже нелегко прийняти саме як вид обдарованості, – це лідерська, або соціальна обдарованість. Синонімом цього є вислів «організаторські здібності». Така обдарованість характеризується здатністю розуміти інших людей, будувати з ними конструктивні взаємини, керувати ними. Лідерська обдарованість, на думку багатьох дослідників, передбачає досить високий рівень інтелекту, однак поряд з цим необхідна й добре розвинена інтуїція, розуміння почуттів і потреб інших людей, здатність до співпереживання. У багатьох випадках у людей з цим типом обдарованості спостерігається і яскраве почуття гумору, яке допомагає їм подобатися іншим людям.

Проблема раннього виявлення виховання й розвитку майбутніх  лідерів у даний час активно досліджується в педагогіці і психології різних країн світу. Зростає її популярність у вітчизняній науці та освітній практиці. У наукових дослідженнях і в буденній свідомості підготовка майбутніх лідерів усе більше сприймається як державна,  стратегічне завдання.

У Сєвєродонецькому багатопрофільному ліцею традиційною формою розвитку лідерської обдарованості в підлітків стало проведення тренінгових занять «Школи лідерів».

Головною метою тренінгу є формування та розвиток лідерської обдарованості  підлітків.

Завдання тренінгу:

  • створення умов для розкриття лідерського потенціалу учнів;
  • оволодіння ними активного стилю спілкування;
  • розвиток у ліцеїстів комунікативних та організаторських здібностей;
  • набуття ними навичок лідерської поведінки через колективну діяльність.

Тренінг проводиться 1 раз на місяць з лідерами учнівського самоврядування ліцею (по 1 представнику від класу).

Кількість учасників: 12-15 осіб.

Вікова категорія: 13-17 років.

Тривалість заняття: 60-90 хвилин.

Очікувані результати: формування соціальної компетентності ліцеїстів, здатність ефективно взаємодіяти з оточуючими, розвиток активної соціальної позиції учасників тренінгу.

Завантажити: Школа лідерів (тренінгові заняття з лідерами учнівського самоврядування) + Сертифікат (Розмір: 483.8 KB, Завантажень: 222)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*