Інформаційно-дослідницький проект “Основи правового статусу людини і громадянина” + Презентація
Автор: Цірук Оксана Василівна
Навчальний заклад: Трибухівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
«Основи правового статусу людини і громадянина»
Форма проведення: презентація інформаційно-дослідницького мультимедійного проекту
Учасники: учні 9-11 класів
Мета проекту :
- ознайомити учнів з поняттям «права людини», їх класифікацією;
- висвітлити проблеми боротьби за юридичне закріплення прав людини в історії цивілізації;
- розкрити суть змісту і доцільності міжнародних стандартів прав людини і громадянина, донесення змісту ЗДПЛ, інших міжнародних пактів про права людини;
- засвоїти матеріал, що розкриває основи конституційного статусу громадян України, їх обов’язків;
- навчити учнів оцінювати факти і положення, що свідчать про необхідність розширення демократії;
- формувати уміння аналізувати позитивні та негативні події у сфері прав людини, навички щодо захисту власних прав і свобод;
- формувати повагу до прав людини, вміння аналізувати нормативно – правові акти.
- виховувати пошану до прав людини, розуміння важливості їх дотримання;
- виховання свідомої, вільної та відповідальної особистості, здатної жити і творити в сучасному демократичному суспільстві;
- формування толерантних відносин, ціннісного ставлення до людей, держави;
- розвивати навички роботи в колективі, самостійного пошуку інформації;
- удосконалювати навички роботи з програмами MC Office (Power Point, Publisher, Word), інтернет-ресурсами.
Актуальність і доцільність проекту полягає у важливості громадянської освіти школярів, яка є важливою складовою випереджаючої освіти, оскільки саме в її межах формуються основні уявлення про соціальне партнерство, демократичні цінності, громадянські права і обов’язки. Однією з основних рис громадянського суспільства є розвинена громадянська політична культура та свідомість.
«Щось пізнаючи, я знаю, для чого це мені потрібно, де і як я можу ці знання застосувати» – такою є філософія сучасного розуміння методу проектів.
Тип проекту: практично зорієнтований, інформаційно-дослідницький, колективний
Завдання проекту:
- залучення учнів до творчої, науково-дослідницької діяльності й розвиток їхніх творчих здібностей;
- формування в підлітків уміння працювати в команді;
- вчити критично сприймати інформацію, самостійно її аналізувати;
- розвивати комунікативні вміння;
- інформувати аудиторію про важливість обраної проблеми;
- ознайомити присутніх з результатами етапу збору та аналізу інформації;
- розповісти про практичну діяльність у ході реалізації проекту.