Антарктида – територія життя чи льодова пустеля ? Органічний світ і природні ресурси Антарктиди. Вплив людської діяльності на природу Антарктиди (7 клас. Географія)

Автор: Цибак Леся Романівна

Навчальний заклад: Верхненський НВК Турківського району Львівської області

Тема уроку: Антарктида – територія  життя чи льодова пустеля ?

Органічний світ і природні ресурси Антарктиди.

Вплив людської діяльності на природу  Антарктиди.

Мета уроку:
Освітня:
 актуалізувати поняття «природний комплекс», «природна зона», «екологічні проблеми». Ознайомити школярів із своєрідністю органічного світу материка у зв’язку з суворими кліматичними умовами. Звернути увагу на пристосування рослин та тварин до життя в умовах антарктичного кліматичного поясу. Відзначити вплив людської діяльності на природу Антарктиди та необхідність її збереження для прийдешніх поколінь.
Виховна: Сприяти формуванню світоглядних ідей про взаємозв’язки та єдність компонентів природи на основі матеріалу про процеси пристосованості  живих організмів до умов навколишнього середовища. Сприяти екологічному вихованню школярів на основі матеріалу про озонові дірки над Антарктидою, забруднення території  та полювання на морських тварин біля берегів материка.
Розвиваюча Розвивати у школярів інтерес до вивчення географії, вводячи в урок елементи цікавої географії та інтерактивні форми роботи. Розвивати логічне мислення учнів, вміння обґрунтовувати свої погляди, робити висновки та порівняння. Розвивати вміння учнів вільно користуватися різними джерелами географічних знань (підручником, картами атласу, малюнками, схемами), аналізувати та зіставляти їх.

Тип уроку: 
  урок-дослідження із використаням інтерактивних вправ

Завантажити: Антарктида – територія життя чи льодова пустеля ? Органічний світ і природні ресурси Антарктиди. Вплив людської діяльності на природу Антарктиди (7 клас. Географія) + Сертифікат (Розмір: 329.5 KB, Завантажень: 57)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*