Пісочна терапія в розвивальній роботі з дітьми, які мають особливі освітні проблеми

Автор: Пугачова Валерія Віталіївна

Навчальний заклад: КЗ “Спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів № 55 ХОР”

Пісочна терапія в розвивальній роботі з дітьми, які мають особливі освітні проблеми 

Кожна дитина неповторна і унікальна, як неповторний і унікальний її життєвий світ. Проте, діти з обмеженнями мають загальні особистісні проблеми.

Спільне, що об’єднує ці проблеми, це те, що для них характерне недостатнє володіння життєвими уміннями і навичками, невміння адаптуватися в навколишньому світі, неможливість використовувати особистісні ресурси для розв’язання життєвих завдань. Все це можна охарактеризувати як невисоку життєву компетентність дитини, що є узагальненою причиною дуже багатьох індивідуальних особистісних проблем. Життєвий світ дитини, що має обмеження, непропорційно деформований. Реконструкція деформованого життєвого світу – це один з шляхів допомоги дитині знайти своє місце в житті. Найоптимальніший спосіб такої реконструкції – подолати обмеженість зовнішнього світу розвитком внутрішнього. Занурення у внутрішній світ може стати засобом допомоги від життєвих труднощів. Те, що не дано здійснити в реальному житті, можна здійснити в уяві, в творчому задумі, в грі. Дуже ефективною тут може виявитись пісочна терапія.

Завантажити: Пісочна терапія в розвивальній роботі з дітьми, які мають особливі освітні проблеми + Сертифікат (Розмір: 329.8 KB, Завантажень: 127)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*