В’язання гачком як вид декоративно-ужиткового мистецтва (Трудове навчання)
Автор: Афоніна Любов Василівна
Навчальний заклад: СЗОШ I-III ступенів № 3 міста Торецька Донецької області
Тема: В’язання гачком як вид декоративно-ужиткового мистецтва
Мета:
навчальна: ознайомлення з історичними відомостями про в’язання гачком; матеріалами, інструментами та пристосуваннями для роботи; формування умінь підбирати гачок і нитки для роботи;
розвивальна: розвиток аналітичних здібностей та логічного мислення учнів;
виховна: виховання раціональності та практичності під час вивчення технології в’язання гачком;
профорієнтаційна: формування інтересу школярів до професії в’язальниці гачком.
Завдання уроку для учнів:
- дізнатись історичні цікавинки про в’язання гачком;
- ознайомитись із асортиментом в’язаних виробів;
- розглянути матеріали, інструменти та пристосування для в’язання;
- учитись добирати пряжу та гачок для роботи.
Методи: розповідь, евристична бесіда, демонстрування, ілюстрація, особистий показ, гра, усне опитування, діалог.
Обладнання, інструменти та матеріали: набори гачків, натуральні зразки пряжі, пристосування та аксесуари для в’язання гачком.
Наочні посібники, ТЗН та додатковий матеріал: підручник (Трудове навчання(для дівчат): підр. для 7 кл. загальноосвіт. навч. закладів/Т.С. Мачача та ін.- Хрьків: СИЦИЯ, 2015), комплект експрес-карток для тестування, колекція натуральних виробів, вив’язаних гачком, зразки візерунків (щільні, ажурні, рельєфні), сигнальні картки для гри.
Міжпредметні зв’язки: історія, біологія.
Тип уроку: урок набуття учнями нових знань.
Завантажити: В’язання гачком як вид декоративно-ужиткового мистецтва (Трудове навчання) + Сертифікат (Розмір: 402.4 KB, Завантажень: 873)