ФайлиШкільному психологу
Корекційно – розвивальна програма «Соціально – педагогічна корекційно – розвивальна програма з подолання агресивної поведінки підлітків». Для практичних психологів
Автор: Новікова Неоніла Сергіївна
Навчальний заклад: «Дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) №97 Харківської міської ради»
Корекційно – розвивальна програма «Соціально – педагогічна корекційно – розвивальна програма з подолання агресивної поведінки підлітків». Для практичних психологів
Мета програми – корекція формування агресивних проявів поведінки підлітків.
Завдання програми:
- Формування навичок саморегуляції та самоконтролю.
- Підвищення самооцінки та відповідальності за свої вчинки і своє життя.
- Формування уміння вирішувати конфлікт за допомогою конструктивних альтернатив.
- Формування відповідальної поведінки та толерантного ставлення до оточуючих.
- Формування ціннісних орієнтацій та моральних уявлень.
Методологічною основою програми стали принципи когнітивного та особистістно-орієнтованого підходів.
Організація роботи будується на принципах:
- гуманізму – затвердження норм пошани і доброзичливого відношення до кожного дитини, виключення примусу і насильства над особою;
- конфіденційності – інформація, отримана в процесі проведення роботи, не підлягає свідомому або випадковому розголошуванню;
- компетентності – фахівець чітко визначає і враховує кордони власної компетентності;
- відповідальності – фахівець піклується, перш за все, про благополуччя дітей і не використовує результати роботи ним в шкоду.