Високий емоційний інтелект підвищує рівень доходу

Керівництво та спілкування, має на увазі, читання емоцій та визначення настрою інших людей. Однак не всі однаково добре справляються з цим завданням. Учені з Університету Бонна виявили, що емоційна чутливість по відношенню до співробітників і колег допомагає заробляти більше грошей, розповідає Psych Central . У дослідженні взяли участь 142 працівника. Їм показали 24 фото і дали прослухати 24 голосові записи акторів і дітей, які виражали свої почуття і емоції.

Учасникам потрібно було визначити, які це емоції (наприклад, гнів, смуток, щастя чи страх). В середньому добровольці правильно ідентифікували емоції в 77% випадках. Вважалося, що люди, яким вдавалося вгадати емоції в 87% випадках, справлялися добре, а ті, хто правильно називав емоції в 90% і більше випадків, – дуже добре. Емоційний інтелект учасників, які осилили менше 60% завдань, був низьким. Після, дослідники попросили колег та керівників учасників оцінити їх політичні здібності (наприклад, наскільки вони товариські, впливові, щирі і успішні у співпраці).

На думку колег, у добровольців з хорошою здатністю розпізнавати емоції соціальні та політичні навички були розвинені краще, ніж у інших. Це відзначили і їх керівники. Крім того, дохід таких людей виявився значно вищим. Дослідники виключили інші чинники, які могли вплинути на дохід працівника – стать, вік, навички, кількість робочих годин і положення в компанії. Результати залишилися незмінними. Вони були підтверджені і в другому незалежному дослідженні з 156 учасниками.

Вчені вважають: емоційному інтелекту потрібно приділяти велику увагу при відборі кандидатів на посади, пов’язані із спілкуванням. На жаль, здатність до розуміння емоцій інших людей не так просто поліпшити. Існують спеціальні тренінги для розвитку емоційного інтелекту, але на них зазвичай не вчать розпізнавати емоції. Вважається, що людина, яка прийшла на такий тренінг, вже вміє це робити.

Шкільне життя

Керівництво та спілкування, має на увазі, читання емоцій та визначення настрою інших людей. Однак не всі однаково добре справляються з цим завданням. Учені з Університету Бонна виявили, що емоційна чутливість по відношенню до співробітників і колег допомагає заробляти більше грошей, розповідає Psych Central . У дослідженні взяли участь 142 працівника. Їм показали 24 фото і дали прослухати 24 голосові записи акторів і дітей, які виражали свої почуття і емоції. Учасникам потрібно було визначити, які це емоції (наприклад, гнів, смуток, щастя чи страх). В середньому добровольці правильно ідентифікували емоції в 77% випадках. Вважалося, що люди, яким вдавалося вгадати емоції в 87%…

Оцінити

0

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*