Тема: Знайомство. Як тебе звати? (1 клас. Англійська мова)

Мета: ознайомити учнів з новими ЛО та фразами; повторити раніше введені звуки; активізувати вивчені лексичні одиниці в мовленні; ввести запитання What is your name?; вчити давати відповіді на запитання.
Розвивати швидку реакцію, увагу та пам’ять.
Виховувати ввічливість у взаємовідносинах між учнями, підтримувати доброзичливу атмосферу.
Обладнання: картки з транскрипційними знаками, казковий герой, підручник, м’яч.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.

  1. Привітання.

– Let’s greet each other with English word.
– Hello! Hi!
– З сьогоднішнього уроку ми будемо вітатися лише англійською мовою.

  1. Фонетична зарядка.

а) бесіда

– Щоб почати урок треба спершу потренувати наші язички. Потім ми будемо гарно і правильно говорити англійською мовою. Let’s play with sounds.

[m]     [h]     [w]    [    ]     [ai]

– Repeat after me: [mei], [mein], [neim], [am]

– Який звук зустрічається у всіх цих словах? [m].

– Look at it.

– Repeat after me: [h  t], [hed], [h   m], [hu].

– А тут, який звук чуєте? [h]

б) гра «Show me»

– Look at the blackboard and show me the sound ….

  1. Повторення раніше вивченого.

а) бесіда

– OK. Let’s regard what did we learn at our last lesson.

– I’ll ask you how are you and you must answer using the phrase: I am fine! I am OK! I am bad! or I am so – so!

б) гра «A ball»

– I’ll name the words in English and you have to translate them.

– Let’s play: hello, hi, I am Sasha, good – bye, nice to meet you.

в) фізхвилинка

One, two, three,
Look at me!
Hands up,
Hands down,
Hands on hips,
Sit down.

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

– Сьогодні на уроці ми продовжимо вчитися вітатися, прощатися, давати відповіді на запитання, знайомитися з новими словами та фразами, складати міні – діалоги. А також вивчимо новий віршик.

ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.

  1. Введення нових ЛО.

а) семантизація нових ЛО шляхом перекладу.

– Подивіться уважно на малюнок. Що роблять дівчатка? (вітаються та називають своє ім’я)

– А тепер послухайте уважно, як правильно задавати запитання «Як тебе звати?»

What is your name?

– А відповідаємо вже знайомою для вас фразою: I am Sasha.

– Але ми можемо назвати не лише своє ім’я, а й також ім’я свого друга.

– Це ми можемо зробити за допомогою фрази:

This is Ann.

б) фонетичне опрацювання

[w-w-w] – [wot] – what

[ei – ei – ei] – [neim] – name

[                ] – [    is] – this

в) гра «Say Bunny about myself»

– At our lesson today Bunny comes to see us. It wants that you tell him about youself.

Hello! I am Sasha.

This is Vova.

Nice to meet you.

  1. Вивчення вірша.

Впр. 1,с.8

  1. Робота в зошитах.

– Let’s write our Bunny an umbrella.

( діти пишуть по одному рядочку)

ІV. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.

  1. Підсумок уроку.

– At home you ask your parents what are their names.
– OK. Say me, please. What did you remember at our lesson?
– The lesson is over. Good – bye!

Шкільне життя

Завантажити: Тема: Знайомство. Як тебе звати? (1 клас. Англійська мова) (Розмір: 13.3 KB, Завантажень: 325)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*