Тема: Багдадська книжкова мініатюра. Турецьке гончарне мистецтво. Дамаські тканини. Іранське килимарство (11 клас. Художня культура)

МЕТА: ознайомити учнів із видами декоративно-прикладного мистецтва Близького Сходу, особливостями орнаменту та символікою, навчити характеризувати художньо-образний зміст творів декоративно- прикладного мистецтва; формувати вміння інтерпретувати художні твори за змістом і мовними засобами, пізнавальну активність, розвивати вміння формулювати особисті враження від творів народного мистецтва, використовуючи спеціальну мистецьку термінологію, розвивати здатність естетично оцінювати художні твори; виховувати повагу до роботи народних майстрів, високу духовність.

ОБЛАДНАННЯ: зображення зразків багдадської книжкової мініатюри (Джунаїда Султані до «Хамси» Хаджу Кермані; Аль-Васіті до макам Аль-Харірі та ін.), турецького гончарного мистецтва, персидських килимів (із зібрань Азербайджанського та Тегеранського музеїв килимів), виробів із дамаських тканин; роздавальний матеріал (5—10 карток із зображеннями творів декоративно-прикладного мистецтва різних країн Заходу та Сходу; «План представлення творчої роботи»; за кількістю груп). фрагменти музичних творів (В. А. Моцарт «Турецький марш»; М. Римський-Корсаков симфонічна сюїта «Шехерезада»). акварель, пензлі, 4 аркуші паперу формату A3.

Обладнання: ТЗН.

Завантажити: Тема: Багдадська книжкова мініатюра. Турецьке гончарне мистецтво. Дамаські тканини. Іранське килимарство (11 клас. Художня культура) (Розмір: 21.1 KB, Завантажень: 444)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*