Приховувати негативні емоції під час переговорів небезпечно, показало дослідження

Згідно з дослідженням, проведеним в Університеті Нового Південного Уельсу, на переговорах придушення гніву, викликаного розбіжностями з важливих питань, заважає людині зосередитися. Фахівці вивчали, як придушення емоцій впливає на психічний стан переговірників і їх продуктивність. У дослідженні взяли участь 204 студента, пише Psych Central .

Добровольці протягом 20 хвилин вели онлайн-переговори. Після цього вони заповнювали анкети. У половини учасників дослідники викликали негативні емоції, що не мали відношення до переговорів, показавши їм відеозапис хуліганства. Щоб оцінити вплив гніву, пов’язаного з переговорами, вчені попросили людину, з якою добровольці вели переговори, вести себе провокаційно. Він висловлював протилежну точку зору, давав негативну оцінку поведінці учасників і звинувачував їх.

Дослідники виявили, що спроби придушити гнів не впливали на розумові здібності добровольців. Однак учасникам було складніше зосередиться на обговорюваному питанні, якщо вони намагалися приховати свої емоції, що стосувалися переговорів. Гнів, народжений ситуацією, яка не мала відношення до переговорів, не викликала такого ефекту. Тобто, все залежало від джерела емоцій. На думку вчених, переговорники мають розуміти, коли варто приховувати емоції, а коли – ні.

Шкільне життя

Згідно з дослідженням, проведеним в Університеті Нового Південного Уельсу, на переговорах придушення гніву, викликаного розбіжностями з важливих питань, заважає людині зосередитися. Фахівці вивчали, як придушення емоцій впливає на психічний стан переговірників і їх продуктивність. У дослідженні взяли участь 204 студента, пише Psych Central . Добровольці протягом 20 хвилин вели онлайн-переговори. Після цього вони заповнювали анкети. У половини учасників дослідники викликали негативні емоції, що не мали відношення до переговорів, показавши їм відеозапис хуліганства. Щоб оцінити вплив гніву, пов'язаного з переговорами, вчені попросили людину, з якою добровольці вели переговори, вести себе провокаційно. Він висловлював протилежну точку зору, давав негативну оцінку поведінці учасників…

Оцінити

0

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*