Початкові класи

Прогрес у розширенні доступу до початкової освіти сповільнився

Прогрес у розширенні доступу до початкової освіти сповільнився
Прогрес у розширенні доступу до початкової освіти сповільнився
1 липня у Женеві Генеральний секретар ООН Пан Гі Мун представив звіт про прогрес у досягненні Цілей розвитку тисячоліття (ЦРТ) у 2013 році. У звіті містяться основні статистичні дані та аналіз по кожній цілі, які будуть використовуватися при підготовці до спеціальної конференції ООН по ЦРТ, яка пройде у вересні цього року.

Пан Гі Мун підкреслив просування вперед у досягненні ЦРТ, значних успіхів досягнуто в усіх регіонах, і наголосив, що ще є час, щоб прискорити дії в напрямку досягнення багатьох цілей. Наприклад, у 2011 році, 57 мільйонів дітей молодшого шкільного віку не ходили до школи. Прогрес у збільшення охоплення початковою освітою сповільнився, і стало очевидним, що, у випадку збереження існуючих тенденцій, Цілі розвитку тисячоліття в сфері освіти не будуть досягнуті.

Забезпечити доступ до всіх рівнів освіти

«Сьогодні, коли до закінчення терміну, до якого уряди країн світу зобов’язалися забезпечити доступ до освіти і навчання для всіх, залишилося менше тисячі днів, дуже важливо підтвердити це зобов’язання щодо забезпечення безкоштовної державної якісної освіти для всіх», – заявив Генеральний секретар Інтернаціоналу Освіти Фред ван Левен, коментуючи доповідь ООН. «ІО вважає, що уряди повинні гарантувати доступ не тільки до початкової освіти, але також і якісну дошкільну, середню, професійно-технічну та вищу освіту, і навчання протягом життя».

«Ми закликаємо уряди і міжнародне співтовариство взяти на себе зобов’язання докласти максимуму зусиль для досягнення Цілей розвитку тисячоліття до 2015 року» – додав він.

«Порядок денний після 2015 року, який обговорюється в даний час, повинен помістити безкоштовну якісну освіту в основу нової стратегії розвитку», – підкреслив Фред ван Левен.

Генеральний секретар ІО піддав критиці спрощений вузький підхід до освіти, який просувається деякими діячами, як спосіб підвищення якості освіти. «Припущення, що якість освіти залежить тільки від навичок читання, письма, рахунку і результатів тестування зводить нанівець саму суть освіти, яка полягає в тому, щоб надати молодим людям можливості реалізувати свій потенціал і внести позитивний внесок в життя суспільства», – заявив він. «Крім базових мовних та математичних навичок, ми також повинні звернути увагу на здатність вирішувати проблеми, глобальне громадянства, творчість і художні здібності.»

Фред ван Левен оголосив, що Інтернаціонал Освіти дасть старт ініціативі «Мобілізація заради якісної освіти» 4 жовтня 2013 року в Нью-Йорку і Парижі.

Back to top button