Іноземна мова для першокласників

Іноземна мова для першокласників

Іноземна мова для першокласників

Вивчення іноземних мов актуально не тільки для студентів і ділових людей, які хочуть подорожувати, без праці вчитися або вести переговори, не вдаючись до послуг перекладачів. Багато батьків сьогодні добре розуміють, наскільки важливо дати дитині хорошу освіту і забезпечити максимум знань для того, щоб у майбутньому вона могла домогтися всього, чого хоче. І знання іноземної мови у списку вимог будь-якого роботодавця завжди стоїть на одному з перших місць.

Навчання дітей сильно відрізняється від методів, які використовуються при навчанні дорослих і передбачає кілька принципів. Основний принцип – це комунікаційна спрямованість. Дитина краще всього буде запам’ятовувати слова, речення, правила використань тих чи інших синтаксичних конструкцій саме в спілкуванні. Тому усне навчання має бути поки основним: побудова діалогів, розмови на іноземній мові, прослуховування розмов і т.д.

Заняття іноземною мовою з дитиною обов’язково повинні бути орієнтовані на конкретного учня, на особистість. Так, найкраще, щоб теми уроків стосувалися безпосередньо учня і його життя, навколишнього його дійсності. Тільки те, що пов’язане з щоденної дійсністю дитини і викликає у нього живий інтерес, буде засвоєно. Якщо ж говорити про які-небудь абстрактні поняття, вчити слова, які будуть рідко використовуватися і не актуальні поки для дитини, ефект від такого навчання буде мінімальним.

Навчання має бути інтегрованим, включати говоріння, аудіювання, читання й письмо. Чим менша дитина,тим більше уваги приділяють говорінню та комунікаційної діяльності, але в міру того, як він буде дорослішати, освоювати мову, стане краще сприймати інші форми навчання, педагог повинен плавно привчати його до всіх видів діяльності. Адже в результаті навчання дитина повинна однаково добре говорити, чути і розуміти,читати іноземну мову, писати чужою мовою.

Навчання обов’язково має бути послідовним. Якщо дорослому можна пояснити спочатку одну тему, потім пропустити іншу і повернутися до неї пізніше, аргументувавши такий підхід, то у випадку із заняттями з дітьми так поступати не можна. Вся інформація має бути чітко структурована і систематизована, бажано постійно повторювати пройдений матеріал, пов’язувати нові відомості з уже вивченими і освоєними. Послідовність є запорукою того, що знання іноземної мови будуть глибокими і фундаментальними, а не поверхневими.

У міру навчання потрібно стежити за тим,як дитина опановує матеріалом, з яким темпом здійснюється навчання. Якщо дитина добре запам’ятовує все і засвоює, поступово можна трохи збільшувати навантаження. Якщо ж учню важко і, навіть незважаючи на те, що він намагається, не може працювати в заданому темпі, ритм занять потрібно терміново знижувати. Надмірні навантаження не тільки не принесуть бажаного результату, але і будуть сприяти погіршенню вже наявних знань, зведуть до мінімуму попередні успіхи. Тому в даному випадку важливо дотримуватися зручний для дитини темп і давати йому адекватні навантаження.

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*