Ігри на свято Нового року

“Знайди пару”

Діти сідають в коло на підлогу, знімають взуття з лівої ноги, складають його в центр круга. Потім гравці по черзі, із закритими очима, підходять до купи взуття і шукають своє. Перемагає той, хто правильно одягне своє взуття.

“Холодно-гаряче”

Вибирають ведучого і відправляють його за двері. Тим часом діти ховають де-небудь у кімнаті якийсь невеликий за розмірами предмет. Далі ведучого звуть назад у кімнату − він повинен знайти цей предмет. Усі гравці допомагають ведучому: якщо він знаходиться далеко від захованого предмету, діти кричать “холодно!”, а якщо він зробив в рух у напрямі того місця, де лежить заховане – йому кажуть “тепло, ще тепліше, гаряче!”. Як тільки ведучий зробить крок не туди, зійде з правильного напряму, як усі відразу дають йому це зрозуміти.

“Знайди м’яч”

Гравці стають у коло, близько один до одного, обличчям у центр круга. Ведучий виходить на середину круга. Усі діти тримають руки за спиною. Одному з них дають м’яч середнього розміру. Діти починають передавати м’яч один одному за спиною. Ведучий прагне відгадати, у кого знаходиться м’яч. Звертаючись то до одного, то до іншого учасника, він говорить: “Руки вгору!”. Після цих слів гравець повинен відразу підняти руки вгору. Той, у кого виявляється м’яч, або хто, впустить його, стає ведучим.

“Вухо, горло, ніс”

Гравці стають у шеренгу. Ведучий встає перед ними і говорить: “Кожен буде закривати те, що я називатиму”. Діти повинні закривати тільки ті частини обличчя, які називає ведучий. Він починає по черзі називати вухо, горло, ніс, але при цьому спеціально плутати гравців. Ведучий називає, 6априклад, ніс, а закриває вуха. Хто помиляється, той вибуває з гри. Виграє той, хто залишився останнім.

“Статуя”
Два учасники стають один напроти іншого. Один з них протягом 5 секунд демонструє позу, потім повертається в початкове положення. Інша дитина повинна її точно повторити, далі вони міняються ролями. Переможцем стає той, хто точніше за всіх повторив позу.

Малюнок із секретом

У цю гру грають утрьох. Береться прямокутний лист паперу, три олівці. Домовляються, хто малюватиме першим, хто другим, хто третім. Перший гравець починає малювати, а потім закриває свій малюнок, загнувши листок зверху і залишивши зовсім мало місця для продовження (шию, наприклад). Другий, не побачивши нічого, окрім шиї, продовжує, малюючи тулуб, і залишає на вигляді тільки частина ніг. Третій закінчує. Потім відкривається весь листок − і завжди виходить смішно, адже ні хто з гравців не знав, хто і що малюватиме.

Листоноша приніс посилку

Ведучий складає в ящик речі, іграшки, цукерки, фрукти. Повертається до гравців і говорить: “Сьогодні листоноша принесла посилку і вам потрібно відгадати, що там всередині”. Викликає одного з гравців, той повинен описати щось із речей, які він там побачив (не називаючи їх при цьому), а останні відгадують. Виграє той, хто більше всіх відгадав із захованого в посилці.

Порада мудреця

Одного разу батько сказав своїм синам: «Осідлайте своїх коней, та їдьте з одного міста в інше. Чий кінь прийде до фінішу останнім, той одержить нагороду.» Сини сіли на коней і ледве плетуться. Назустріч мудрець, запитує в чому справа, чому вони так повільно їдуть. Ті розповідають. Він їм сказав усього два слова, й не пройшло хвилини, як вони вже скакали до фінішу щосили. Що він їм сказав?

Новий порядок

У деякому місті ввели новий порядок. Тепер кожного, хто хотів потрапити в місто, на вході зупиняли стражники й задавали одне й те саме питання: “Навіщо ти хочеш увійти в місто?” Якщо людина у відповідь на це питання казала правду, то її топили в ставку, а якщо неправду – вішали на шибениці. Довгий час ніхто не міг увійти в місто, пройшовши через це випробування. Але знайшовся такий сміливець, що сказав, що він зможе пройти, не будучи втопленим у ставку або повішеним на шибениці. Похвастався й… пройшов! Що ж він сказав варті?

У МІШКАХ НАВКОЛО ЯЛИНКИ.

Змагаються по 2 дитинии. Вони стають в мішки і ногами. Верх мішків тримають руками. По сигналу діти біжать навколо ялинки в різні боки. Виграє той, хто прибіжить швидше. Гру продовжує наступна пара.

ЗАЙЦІ І ЛИСИЦЯ.

Діти виконують рухи по тексту.

По лісовому лужку

Розбіглися зайчики.

Ось які ці зайчики

Зайчики-стрибайчики.

(Діти-зайчики легко бігають по залу.)

Сіли зайчики в кружок

Риють лапкою сніжок.

Ось які  ці зайчики

Зайчики-стрибайчики

(“Зайчики” сідають і виконують імітаційні рухи по тексту.)

Ось біжить лисичка —

Руденька сестричка.

Шукає, де ж ці зайчики

Зайчики-стрибайчики


(Лисиця біжить між дітками, із закінченням пісні наздоганяє.)

 

ПОКЛИЧЕМО ДІДА МОРОЗА!

Ведучий говорить фразу, а діти хором відповідають “Так!” чи ні!”

Дід Мороз відомий всім, вірно?

Він приходить о сьомій, вірно?

Дід Мороз старий хороший, вірно?

Носить платтячко й калоші, вірно?

Стовбур хороший у нашої ялинки, вірно?

Був він зрубаний із двостволки, вірно?

Що росте на ялинці? Шишки, вірно?

Помідори і пряники, вірно?

Вигляд гарний у ялинки, вірно?

Усюди червоні голки, вірно?

Дід Мороз боїться холоднечі, вірно?

З Снігуронькою він дружить, вірно?

Що ж відповіді дані на питання

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*