Учительська

Гриневич: Дітей, яких зі звичайних шкіл починають підвозити в опорні з поглибленим вивченням предметів, мають адаптувати

ітей, яких зі звичайних шкіл починають підвозити в опорні, наприклад із поглибленим вивченням іноземних мов, мають адаптувати до нових умов і давати можливість надолужити матеріал. Про це зазначила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час огляду опорної школи – Коростишівської гуманітарної гімназії № 5 ім. Т.Г. Шевченка.

На її думку, школи мають особливо зважати на це під час конструювання власних навчальних планів.

«Зараз у нас існує жахлива нерівність у початковій школі, коли дітей за незрозумілими конкурсами відбирають у спеціалізовані школи, де вони мають значно більше годин на вивчення предметів і на них виділяється більше грошей. Хоча абсолютно зрозуміло, що визначити сильні сторони дитини у шість років практично неможливо», – додала Міністр.

Ситуацію має виправити прийняття закону «Про освіту», в якому передбачено, що початкова школа має бути однаковою для кожної дитини. А вже з базової, коли школяр продемонстрував свої сильні сторони, може відбуватися поступова профілізація.

Back to top button