Facebook підвищує успішність, показало дослідження

Фахівці з Університету Айови опитали понад 1600 студентів про соціальні мережі. Виявилося, використання Facebook для спілкування та соціальної підтримки допомагало багатьом отримувати гарні оцінки. На думку вчених, якщо студенти прив’язані до своїх друзів, то вони віддані і своєму навчальному закладу, а це дуже важливо для академічної успішності, передає Prothom Alo.

Вчені оцінили час, проведений на Facebook в цілому і в умовах багатозадачності. Виявилося, деякі функції Facebook, такі як обмін посиланнями або листування з друзями, пов’язані з хорошою успішністю. Багато батьків вважають: якщо їх дитина буде витрачати менше часу на Facebook, її успішність підвищиться сама собою. Проте вчені кажуть, що подібна думка помилкова.

Не відвідування сайту, а те, навіщо студенти це роблять, впливає на успішність. Тобто, погані оцінки у дитини, які проводять занадто багато часу в Facebook, не мають відношення до соціальної мережі. Вони, ймовірно, є наслідком проблем з саморегуляцією. Якщо такий студент перестане використовувати Facebook, він, швидше за все, буде відволікатися на щось інше. Вчені радять батькам розвивати навик саморегуляції у дітей.

Шкільне життя

Фахівці з Університету Айови опитали понад 1600 студентів про соціальні мережі. Виявилося, використання Facebook для спілкування та соціальної підтримки допомагало багатьом отримувати гарні оцінки. На думку вчених, якщо студенти прив'язані до своїх друзів, то вони віддані і своєму навчальному закладу, а це дуже важливо для академічної успішності, передає Prothom Alo. Вчені оцінили час, проведений на Facebook в цілому і в умовах багатозадачності. Виявилося, деякі функції Facebook, такі як обмін посиланнями або листування з друзями, пов'язані з хорошою успішністю. Багато батьків вважають: якщо їх дитина буде витрачати менше часу на Facebook, її успішність підвищиться сама собою. Проте вчені кажуть, що подібна…

Оцінити

0

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*