Багатозадачність не знижує продуктивність сучасних підлітків

Вважається, що при виконанні завдання краще фокусуватися на чомусь одному. Судячи з усього, це не завжди так. У дослідженні, проведеному старшокласницями з портлендського середньої школи, взяли участь 196 жінок і 207 чоловіків віком від 10 до 19 років. Учасники розповіли, як часто вони використовували ґаджети, і заповнили тест, призначений для оцінки багатозадачності. За допомогою тесту дослідники дізналися, наприклад, чи звикли добровольці писати смс, миттєві повідомлення та листи по електронній пошті одночасно, розповідає Psych Central .

Потім учасники виконували завдання, за допомогою яких учені оцінили їх здатності перемикатися і зосереджуватися на одній задачі. Добровольців розділили на групи для почергового виконання цих завдань, спочатку без багатозадачності, а потім – з нею. Результати показали, що ті, хто набрав низькі бали за багатозадачності, витрачали в середньому близько 20 хвилин в день, займаючись кількома справами одночасно. Вони робили домашню роботу близько 2,5 годин в день і виконували багато завдань відразу 0,08% цього часу. Ті, хто набрав по багатозадачності високі бали, робили багато справ одночасно більше трьох годин на день. Вони виконували домашню роботу протягом 3,5 годин і робили відразу кілька справ 50% цього часу і більше.

При виконанні завдань в процесі дослідження, люди, звиклі до багатозадачності, менше відволікалися, але їм було складніше зосередитися на одному завданні. Решта учасників відволікалися більше, але з легкістю концентрувалися на окремих завданнях. Вчені зробили висновок, що багатозадачність корисна для тих людей, які звикли займатися кількома справами відразу. Вона може підвищити їх продуктивність. Середньостатистичній людині багатозадачність, навпаки, заважає вчитися. У підлітків, які виросли в епоху цифрових технологій, хороша робоча пам’ять, і вони краще працюють в умовах багатозадачності. Так, ймовірно, незабаром доведеться змінити звичні методи викладання та навчальні плани.

Шкільне життя

Вважається, що при виконанні завдання краще фокусуватися на чомусь одному. Судячи з усього, це не завжди так. У дослідженні, проведеному старшокласницями з портлендського середньої школи, взяли участь 196 жінок і 207 чоловіків віком від 10 до 19 років. Учасники розповіли, як часто вони використовували ґаджети, і заповнили тест, призначений для оцінки багатозадачності. За допомогою тесту дослідники дізналися, наприклад, чи звикли добровольці писати смс, миттєві повідомлення та листи по електронній пошті одночасно, розповідає Psych Central . Потім учасники виконували завдання, за допомогою яких учені оцінили їх здатності перемикатися і зосереджуватися на одній задачі. Добровольців розділили на групи для почергового виконання цих…

Оцінити

0

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*