Лист Міністерства освіти і науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415 “Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році”

Психологічний дайджест «Інноваційна діяльність педагогів. Готовність та психологічні бар’єри»

Автор: Коршун Юлія Анатоліївна

Навчальний заклад: Центр практичної психології і соціальної роботи Управління освіти Бахмутської міської ради Донецької області

Психологічний дайджест «Інноваційна діяльність педагогів. Готовність та психологічні бар’єри»

Актуальність: Готовність до інноваційної діяльності педагога є показником його здатності нетрадиційно вирішувати освітні проблеми. Дана стаття знайомить з типами реагування педагогів на інновації, доводить необхідність творчого розвитку сучасного вчителя шляхом впровадження інноваційних технологій в освітній процес.

Мета: розширити та  узагальнити знання педагогів з проблеми впровадження сучасних інноваційних технологій в педагогічну діяльність; формувати вміння аналізувати проблему і творчо розв’язувати її; застосовувати різноманітні  методи і прийоми у вирішенні поставлених завдань; сприяти формуванню готовності педагогів до інноваційної діяльності та підвищенню інноваційного потенціалу педагогічного колективу; активізувати самоосвітню роботу педагогів у ході навчання і вивчення додаткової психолого-педагогічної, методичної літератури та спонукати до осмислення і більш глибокого вивчення  теми.

Ресурси та обладнання: демонстраційний плакат «Олівець інновацій»; 20-ть м’ячів різної якості та різноманітного розміру; демонстраційна таблиця «типи реакцій на нововведення».

Час  проведення: 1 година.

Завантажити: Психологічний дайджест «Інноваційна діяльність педагогів. Готовність та психологічні бар’єри» + Сертифікат (Розмір: 414.4 KB, Завантажень: 67)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*