Шкільна Програма «ЗДОРОВ’Я» (1-11 класи)

Автор: Лавров Сергій Олександрович

Навчальний заклад: Комунальний заклад «Навчально-виховне об’єднання № 6 «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, центр естетичного виховання «Натхнення» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»

Програма  «ЗДОРОВ’Я»  розроблена згідно:

Стратегії сталого розвитку «Україна – 2020» та Указу Президента України від 9 лютого 2016 року № 42/2016 «Про Національну стратегію з оздоровчої рухової активності в Україні на період до 2025 року «Рухова активність – здоровий спосіб життя – здорова нація».

Мета програми – формування умов для оздоровчої рухової активності та здорового способу життя для формування здоров’я громадян як найвищої соціальної цінності в державі:

  • створення умов для збереження та зміцнення здоров’я учнів;
  • виховання негативного ставлення до шкідливих звичок, активна пропаганда здорового способу життя;
  • встановлення тісного контакту з медичними установами міста з метою профілактики захворювань.

 Діяльність щодо реалізації програми:

  1. Об’єднання учнів згідно з їх спортивними інтересами для спільних занять волейболом, баскетболом, футболом, легкою атлетикою, тенісом, шахами, шашками, аеробікою.
  2. Проведення різноманітних спортивних свят і змагань, розваг, Днів здоров’я.
  3. Проведення тематичних класних годин, бесід, батьківських зборів, лекцій.
  4. Організація екскурсій, походів, прогулянок.
  5. Пропаганда здорового способу життя дітей і підлітків.
  6. Організація цікавого і змістовного дозвілля, в тому числі і в канікулярний час.
  7. Привернення уваги батьків до проблем формування і введення здорового способу життя.

В програмі беруть участь:

  • учні школи;
  • члени педагогічного колективу;
  • медичні працівники;
  • батьки.

Конспекти уроків фізичного виховання на сайті «Шкільне життя»

Завантажити: Шкільна Програма «ЗДОРОВ’Я» (1-11 класи) + Сертифікат (Розмір: 338.7 KB, Завантажень: 72)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*