Планування маршруту мандрівки країнами світу з визначенням різниці в часі в них порівняно з київським (8 клас. Географія)
Автор: Христич Алла Миколаївна
Навчальний заклад: Скадовська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3
Планування маршруту мандрівки країнами світу з визначенням різниці в часі в них порівняно з київським (8 клас. Географія)
Мета дослідження: формувати знання учнів про годинні пояси, особливості їх розташування; розвивати уміння визначати поясний час та різницю в часі; розвивати географічне мислення.
Операційні цілі (завдання):
після закінчення уроку учень
– знає різні види часу, що існують в міжнародній системі його відліку;
– розуміє відмінність між поняттями «місцевий час», «поясний час»;
– вміє наводить приклади регулювання часу в країнах світу;
– характеризувати особливості регулювання системи відліку часу в країнах світу;
– може аналізувати карту годинних поясів світу;
– показувати на карті лінію зміни дат;
– визначати місцевий і поясний час, час у країнах світу та в Україні;
– оцінити значення знань про систему відліку часу
Методи і техніки:
– робота над завданнями дослідження;
– дискусія в парах;
– робота в парах;
– самооцінювання.
Обладнання:
– карта годинних поясів,
– політична карта світу,
– додаткова література,
– інтернет-ресурси. свічка;
Допоміжні матеріали:
Додаток 1. Вправа «Квиток на авіалайнер».
Додаток 2. Основні завдання дослідження.
Додаток 3. Вправа «Гроші»
Завантажити: Планування маршруту мандрівки країнами світу з визначенням різниці в часі в них порівняно з київським (8 клас. Географія) + Сертифікат (Розмір: 1.2 MB, Завантажень: 1996)