Планування маршруту мандрівки країнами світу з визначенням різниці в часі в них порівняно з київським (8 клас. Географія)

Автор: Христич Алла Миколаївна

Навчальний заклад: Скадовська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3

Планування маршруту мандрівки країнами світу  з визначенням різниці в часі в них  порівняно  з київським (8 клас. Географія)

Мета дослідження: формувати  знання учнів про годинні пояси, особливості їх розташування; розвивати уміння визначати  поясний час та різницю в часі; розвивати географічне мислення.

 Операційні цілі (завдання):

після закінчення уроку учень

– знає різні види часу, що існують в міжнародній системі його відліку;

– розуміє відмінність між поняттями «місцевий час»,  «поясний час»;

– вміє наводить приклади  регулювання часу в країнах світу;

– характеризувати особливості регулювання системи відліку часу в країнах світу;

– може аналізувати карту годинних поясів світу;

– показувати  на карті лінію зміни дат;

– визначати місцевий і поясний час, час у країнах світу та в Україні;

– оцінити значення знань про систему відліку часу

 Методи і техніки:

– робота над завданнями дослідження;

–  дискусія в парах;

–  робота в парах;

– самооцінювання. 

Обладнання:

– карта годинних поясів,

– політична карта світу,

– додаткова література,

– інтернет-ресурси. свічка;

Допоміжні матеріали:

Додаток 1. Вправа «Квиток на авіалайнер».

Додаток 2. Основні завдання дослідження.

Додаток 3. Вправа «Гроші»

Завантажити: Планування маршруту мандрівки країнами світу з визначенням різниці в часі в них порівняно з київським (8 клас. Географія) + Сертифікат (Розмір: 1.2 MB, Завантажень: 545)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика