«Парникові викиди – це реальність та загроза для життя людства» (факультативне заняття, 8-10 класи)

Автор: Килиба Тамара Іванівна

Навчальний заклад: Загальноосвітня школа I-II ступеня № 6 м. Ковеля Волинської області

Тема. Парникові викиди – це реальність та загроза для життя людства.

Мета заняття. Розширити знання учнів про глобальне потепління, вплив чинників на процеси зміни клімату; сприяти розумінню учнями енергетичної кризи та пошуку шляхів виходу зі становища, що склалося в нашій країні та у світі; формувати вміння аналізувати ситуацію, що склалася в енергетиці держави; висловлювати власні думки, пропозиції, використовувати додаткові джерела інформації про використання енергоресурсів у світовому та національному масштабі, з’ясувати можливості репродуктивної діяльності людства; навчитися ефективно використовувати різні прийоми для відновлення ресурсів природи. Продовжити виховання екологічного мислення у дітей, допомогти їм відчути себе частинкою матері – природи; виховувати всебічно обізнаних, дбайливих і заощадливих господарів своєї країни, які розбудовуватимуть її економіку на основі політики енергозбереження.

Форма проведення: диспут – бесіда.

Обладнання. Плакати з цитатами до уроку; малюнки, фотографії, презентація.

         Форми та методи:    інтерактивні методи:  «диспут», «мікрофон»,  «карусель»; розповідь з  елементами бесіди, робота у малих групах.

Завдання  проекту:

  1. Організувати пошуково-дослідницьку діяльність учнів.
  2. Розвивати:

а)  уміння аналізувати господарську діяльність людей щодо екологічних позицій;

б)  комунікативні здібності учнів.

  1. Навчити учнів самостійному пошуку необхідної інформації з використанням різних джерел.
  2. Виховувати вміння працювати в колективі.
  3. Формувати екологічну культуру.
  4. Розвивати критичне мислення.
  5. Залучити всіх учнів до само ­ стійного пізнавального процесу з виходом на створення спільного продукту «Інформаційно-літературний довідник.

Загальні   принципи   проекту:  добровільність;  свобода вибору;  свобода спілкування на принци ­ пах взаєморозуміння, конструктивності; повага до поглядів, ідей, діяльності учасників проекту.

Методи:    проблемний;  частково-пошуковий;   дослідницький.

Короткий  зміст  проекту:

  • учні збирають інформацію про екологічну ситуацію у Волинській  області та в нашому місті;
  • проводять анкетування учнів  училища та опитування жителів міста;
  • розробляють програму за рішенням екологічних проблем нашого міста «Це в наших силах»;
  • створюють вірші, ілюстрації, плакати;
  • роблять фотознімки на тему «Наше місто очима учнів»;
  • складають екологічні  казки й твори на тему «Місто моєї мрії».

Девіз уроку: Любімо, шануймо, бережімо, захищаймо, як захищає мати дитину від великої небезпеки – Природу – вічне джерело нашого життя і нашої творчості. Вона нам у стократ більше віддасть, ніж ми можемо їй дати.

Емблема: Бережімо клімат – джерело життя на Землі

Завантажити: «Парникові викиди – це реальність та загроза для життя людства» (факультативне заняття, 8-10 класи) + Сертифікат (Розмір: 375.8 KB, Завантажень: 53)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*