Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання порад на тему «Бережіть книжки» за опорними словами і віршем Г. Чорнобицької «Не бруднити книжки» (2 клас. Українська мова)

Тема: Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання порад на тему «Бережіть книжки» за опорними словами і віршем Г. Чорнобицької «Не бруднити книжки»

Мета:  закріплювати  навички  правильної  вимови  та  написання  слів  із  подовженими приголосними звуками; розвивати мовлення; виховувати бережливе ставлення до книжок.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Перевірка домашнього завдання (с. 61, вправа 166 )

—  Прочитайте слова, у яких є подовжені приголосні звуки, за абеткою.

  1. Робота над загадкою
  • Дуже я потрібна всім:

І дорослим, і малим.

Всіх я розуму учу,

А сама завжди мовчу. (Книга)

—  У слові-відгадці вимовте приголосні звуки, назвіть букви.

III.  ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Читання вірша Г. Чорнобицької «Не бруднити книжки»

НЕ БРУДНИТИ КНИЖКИ

Це була чистенька книжка,

А тепер брудна вже стала.

Може, киця, може,

Мишка уночі її читала?

Чуєш, кицю? Чуєш, мишко?

Не годиться так робити!

Як читати хочеш книжку,

Спершу лапки слід помити.

—  До кого звертаються у вірші? Яку пораду отримала мишка?

—  Чого боїться книжка?

  1. Читання звернення книги до читача

—  Послухайте  звернення  книги  до читача:  «Чи  є у тебе  бажання  скористатись моїми порадами? Якщо є — пам’ятай:  бажання — велика сила:  за ним ідуть дія і праця. А їх завжди супроводжують успіх і радість досягнень. Бажаю тобі успіхів, радості і досягнень».

—  Діти!

Коли  б  книга  ожила  і  раптом  заговорила,  то  ось що  вона  сказала  б  вам: «Будь ласка, не беріть мене брудними руками, мені соромно, якщо мене потім візьмуть інші.

Не малюй мене пером і олівцем — це так некрасивої

Не ставте на мене лікті і не кладіть розкритою обличчям униз.

Якщо  ви  закінчили  читати,  не  робіть  поміток  нігтями,  не  загинайте  куточків сторінок, а покладіть закладку!»

  1. Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

  1. Робота в парах

—  Складіть поради  щодо  користування  книжкою,  використовуючи  слова з довідки:  не,  малюйте,  не пишіть, у,  кладіть,  їжу,  біля,  мийте,  руки,  перед, читання, листки, загинайте, книжки, закладка, користуйтеся.

  1. Читання складених порад

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

—  Які поради щодо користування книжкою ви запам’ятали?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Намалювати малюнок. Скласти поради «Бережи книжки».

Завантажити: Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання порад на тему «Бережіть книжки» за опорними словами і віршем Г. Чорнобицької «Не бруднити книжки» (2 клас. Українська мова) (Розмір: 11.4 KB, Завантажень: 10)
  

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*