Навчання в школі

Навчання в школі

Навчання в школі

Навчання в школі далеко не всім дається легко і просто. Одні учні з інтересом і радістю вчаться і сприймають нові знання, інші не можуть зрозуміти і елементарного, постійно відстають за програмою. У даному випадку все залежить від безлічі чинників – вміння вчителів зацікавити і захопити предметом, особливостей організму дитини, її здібностей, рівня розвитку мислення і пам’яті, правильної мотивації. Велике значення має і ставлення батьків до навчання – одні діти прекрасно навчаються самостійно, для інших же обов’язковий постійний і невпинний контроль.

Психологи та педагоги відзначають, що батьки обов’язково повинні брати участь у процесі шкільного навчання дитини, але не стільки в якості контролерів, скільки в якості помічників. Дитині далеко не завжди можуть бути зрозумілі нова тема або завдання, тому допомога батьків буде дуже корисною і доречною. Обов’язковий і мінімальний контроль – перевірка домашніх завдань, елементарна перевірка усної підготовки. Це дасть можливість батькам завжди бути в курсі проблем навчання, а дитині – триматися у формі, не розслаблятися і не «халтурити».

Батьки обов’язково повинні спілкуватися з викладачами. Шкільне навчання може бути далеко не таким простим і однозначним, як здається мамі і татові. Дитина може говорити лише про частину домашніх завдань, стверджувати, що все гаразд і вона встигає, у той час, як насправді не справляється і з половиною обсягу програми навчання. Для того, щоб бути в курсі подій, батькам бажано регулярно відвідувати батьківські збори і школу, цікавитися навчанням дитини.

Основна перевага всіх загальноосвітніх шкіл – це можливість безпосереднього спілкування з викладачами, здійснення достатнього контролю за навчанням. Так, якщо дитина вчить німецьку або англійську дистанційно , такої можливості не буде, тому дана форма навчання найбільш ефективна для дорослих, у яких є достатня мотивація і зацікавленість у навчанні.

Якщо у дитини з’явилися проблеми в навчанні, потрібно задуматися і проаналізувати, в чому причина. Будь-яке навчання припускає три основні складові – це мотивація, правильний спосіб подачі матеріалу і індивідуальні здібності до успішного засвоєння поданої інформації. Якщо у дитини пропав інтерес до навчання, це може бути пов’язано з тим, що у нього відсутня мета навчання – в такому випадку потрібно поговорити з ним, пояснити, для чого потрібна освіта, привівши переконливі аргументи.

Можливо, порушена система навчання. Якщо в школі навчальний процес будується виключно із спрямованістю на результат, без врахування вікових, психологічних, педагогічних норм для дітей, матеріал може залишатися незрозумілим, не зацікавити дітей. Також велике значення відіграють особливості розвитку самого школяра – можливо, є необхідність у корекції, що робить неможливим успішне і повне навчання на даний конкретний момент. Мова може йти про недостатність мозкових функцій, які відповідають за увагу, мислення, пам’ять і т.д.

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*