Значення опорно-рухової системи, її будова та функції (8 клас. Біологія)
Тема. Значення опорно-рухової системи, її будова та функції..
Цілі уроку: розглянути значення опорно-рухової системи в життєдіяльності людини, ознайомити учнів з особливостями будови кісткової та хрящової тканин.
Обладнання й матеріали: таблиці «Скелет людини», «Мікроскопічна будова кісткової і хрящової тканини», різні кістки людини, декальцинована й випалена кістки, мікроскопи, мікропрепарати тканин людини.
Базові поняття й терміни: опорно-рухова система, скелет, зв’язки, м’язи, кісткова тканина, остеоцити, колаген, мінеральні речовини, хрящова тканина, хондроцити, гіаліновий хрящ,
еластичний хрящ, волокнистий хрящ, м’язові тканини, кістки, трубчасті, короткі та плоскі кістки, жовтий і червоний кістковий мозок, надкістниця.
Концепція уроку
Розповісти про значення опорно-рухової системи; визначити основні функції опорної системи людини й описати її основні елементи: скелет і зв’язки; ознайомити учнів з основними типами кісток: трубчастими, короткими і плоскими; показати, які функції виконує кожний із цих типів кісток і як це відбивається на їх будові; розглянути внутрішню будову кісток; розповісти про функції та значення червонного й жовтого кісткового мозку; описати механізм росту кісток, звернути увагу на роль надкістниці в цьому процесі; підкреслити, що кістка є живою тканиною й постійно оновлюється, знищуючи старі клітини й відтворюючи нові; описати будову кісткової, хрящової та м’язової тканин, установити зв’язок їх будови з функціями, що виконуються.
Завантажити: Значення опорно-рухової системи, її будова та функції (8 клас. Біологія) (Розмір: 21.4 KB, Завантажень: 614)