Проект “Профорієнтаційний калейдоскоп” (9-11 класи)

Автор: Левицька Галина Романівна

Навчальний заклад: Парищенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Надвірнянської районної ради Івано-Франківської області

         Актуальність теми:

Проблема вибору професії завжди була актуальною і тим більше, залишається такою в сучасних умовах. Яку професію обрати – одне з головних завдань у житті кожної людини. А оскільки всі зусилля старшокласників спрямовуються на успішне проходження ЗНО, то важливим є вибір предметів для зарахування в навчальний заклад. З причини незнання правил вибору професії, ситуації на ринку праці, відсутності практичного досвіду професійної діяльності близько 40% молодих людей обирають професію, яка не відповідає їх інтересам, нахилам та вподобанням. Особливо значущою є проблема набуття учнями адекватних знань про певний рід професійної діяльності, власні можливості оволодіння нею.

На ринку праці склалася парадоксальна ситуація – безробіття і дефіцит кадрів. Значна частина молоді після закінчення навчального закладу змушена працевлаштовуватися не за фахом, одержувати статус безробітного або взагалі виїжджати в пошуках роботи за межі області або держави.

Як показує аналіз ринку праці нашого регіону, фахівці, що мають кваліфікацію за масовими робочими професіями, в останні роки стабільно затребувані на підприємствах. Найпопулярнішими професіями, які сьогодні мають попит, є професії висококваліфікованих робітників-слюсарів, токарів, електрогазозварювальників, водіїв, кухарів, продавців та інших представників робочих професій. На ринку праці регіону, як і раніше, у надлишку економісти, юристи, бухгалтери, товарознавці, технологи, секретарі та інші.

Проблема підготовки учнів до свідомого вибору професії стає особливо актуальною тому, що орієнтація на певну професійну діяльність, свідомий вибір свого життєвого шляху є невід’ємною складовою всього навчально-виховного процесу в школі.

Мета проекту:

  • ознайомитися з різними професіями, для яких в тій чи іншій мірі потрібні знання з різних навчальних предметів;
  • вивчити їх особливості, попит на ринку праці;
  • визначити роль та місце даних професій в соціально-економічному розвитку країни;
  • формувати професійну орієнтацію випускників школи;
  • виховувати інтерес до вивчення шкільних предметів.
Завантажити: Проект "Профорієнтаційний калейдоскоп" (9-11 класи) + Сертифікат (Розмір: 1.1 MB, Завантажень: 291)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*